Beantwoord

Nummerbehoud verzoek naar Lebara annuleren

Hallo ik heb een klein probleempje en vraag mij af hoe ik dit nu recht moet zetten.
Ik heb net Nummerbehoud aan gevraagd bij Lebara van de T-Mobile Simkaart alleen nu lees ik allemaal negatieve berichten op het internet over Lebara en wil ik eigenlijk dit nu annuleren alleen weet ik niet hoe ik dat nu moet doen? Bij Lebara zelf kan ik niks vinden. Hier op de site kan ik wel annuleren maar dan geeft ie een foutmelding.
Wie weet hoe nu verder?

Groetjes, MiniOreo
icon

Beste antwoord door Thalina 29 mei 2017, 12:52

Hoi MiniOreo,

Natuurlijk leuk om te lezen dat je alsnog bij ons wilt blijven! 🙂 Ik zie in het systeem dat jouw nummerbehoud aanvraag voor 31/05 is goedgekeurd. Op die dag wordt jouw nummer dus overgezet behalve als het wordt geannuleerd voor die tijd. Ik kan dat niet vanuit ons, aangezien het verzoek vanuit een andere provider komt. Als ik het kon had ik het gelijk voor je in orde gemaakt. Je zult echt even contact moeten opnemen met Lebara hierover en vragen of zij het verzoek willen annuleren.

Houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Het beste is om contact op te nemen met de klanten service,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MiniOreo,

Natuurlijk leuk om te lezen dat je alsnog bij ons wilt blijven! 🙂 Ik zie in het systeem dat jouw nummerbehoud aanvraag voor 31/05 is goedgekeurd. Op die dag wordt jouw nummer dus overgezet behalve als het wordt geannuleerd voor die tijd. Ik kan dat niet vanuit ons, aangezien het verzoek vanuit een andere provider komt. Als ik het kon had ik het gelijk voor je in orde gemaakt. Je zult echt even contact moeten opnemen met Lebara hierover en vragen of zij het verzoek willen annuleren.

Houd je ons op de hoogte?
Hallo Thalina,

Bedankt voor je antwoord.
Lebara liet mij weten dat ze het niet kunnen annuleren en ik het dus moet afwachten en dan weer nummerbehoud kan doen naar jullie toe, vind dit wel een heel gedoe maar dit is wat ze mij aanraden. Moet ik dan ook weer een nieuwe sim kaart kopen? Of kan ik het weer naar de sim kaart doen die ik nog heb?

Groetjes, MiniOreo

Update:

Uit eindelijk na 3x door verbonden te zijn is het toch gelukt om het te annuleren! Yaay! Hopelijk gaat alles nu goed komen en raak ik niet mijn nummer kwijt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MiniOreo,

Gelukkig dat het uiteindelijk toch gelukt is! Ik heb het nog even gecontroleerd en ik zie in ons systeem inderdaad de annulering staan 🙂 Allemaal net op tijd! Heb je nog vragen over jouw PrePaid bij ons? Stel ze gerust, ik help je graag!

Reageer