Beantwoord

Nummerbehoud - wat een ramp

• 8 april 2016
  • 1 reactie
  • 682 Bekeken

Ik ben al klant bij t-mobile en heb net vandaag een nieuwe toestel bij hun gekocht. Levering thuis ging vlekkeloos. Toch nu kreeg ik opeens bericht dat nummerbehoud 1 maand (!) zal duren. Dat is toch niet te geloven! Ik kreeg net bericht dat nummerbehoud door de oude provider (t-mobile) goedgekeurd is, en de nummerbehoud door de nieuwe provider (ook t-mobile) pas op 9 mei geactiveerd zal worden. Dat vind ik volledig onacceptabel. Dat moet toch geautomatiseerd per direct of binnen 24 uur kunnen. Waar kan ik hiervoor terecht? Het is mij niet gelukt iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen. Wat een frustratie. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Sam- 10 april 2016, 13:30

Hallo Mike,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover een topic start, ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Standaard hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand bij abonnementen. Hierdoor worden nummerbehoud aanvragen altijd 30 dagen in de toekomst ingepland. Alleen zie ik dat jij momenteel gebruik maakt van PrePaid, hierdoor heb je geen opzegtermijn. Je zou dus binnen 3 werkdagen overgezet kunnen worden.

Op dit moment heb ik niet de systemen tot mijn beschikking om de nummerbehoud aanvraag te verwerken. Morgen kan ik dit wel voor je in orde maken. Ik zal hier dan ook gelijk een berichtje achterlaten als ik de nummerbehoud aanvraag opnieuw heb doorgevoerd voor een eerdere datum. Zou je mij in een privébericht het te behouden 06-nummer willen sturen en het tijdelijke T-Mobile nummer? Alvast bedankt!

Als je in de tussentijd nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Mike,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover een topic start, ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Standaard hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand bij abonnementen. Hierdoor worden nummerbehoud aanvragen altijd 30 dagen in de toekomst ingepland. Alleen zie ik dat jij momenteel gebruik maakt van PrePaid, hierdoor heb je geen opzegtermijn. Je zou dus binnen 3 werkdagen overgezet kunnen worden.

Op dit moment heb ik niet de systemen tot mijn beschikking om de nummerbehoud aanvraag te verwerken. Morgen kan ik dit wel voor je in orde maken. Ik zal hier dan ook gelijk een berichtje achterlaten als ik de nummerbehoud aanvraag opnieuw heb doorgevoerd voor een eerdere datum. Zou je mij in een privébericht het te behouden 06-nummer willen sturen en het tijdelijke T-Mobile nummer? Alvast bedankt!

Als je in de tussentijd nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Reageer