Beantwoord

Nummerbehoud wel of niet goedgekeurd?

• 1 januari 2017
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

Hallo.Ik heb nummerbehoud aangevraagd en heb een sms gekregen dat het goed gekeurd is en dat ik in februari mijn oude nummer weer kan gebruiken.Maar als ik bij nummerbehoud status kijk op jullie site krijg ik de melding dat het afgekeurd is door mijn oude provider omdat het nummer niet bij hun bekend is terwijl ik daar wel mijn sim only heb .Dus mijn vraag is moet ik op de sms vertrouwen of jullie website?.
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2017, 13:47

Hey Humorkiker,

Dat is inderdaad best verwarrend, hopelijk kan ik hier meer duidelijkheid over geven! :)

We hebben een aantal afgewezen verzoeken in ons systeem staan, maar gelukkig ook een goedgekeurde. Dit verzoek is op 29 december gedaan en de nummerportering wordt op 8 februari uitgevoerd. Je kunt dit dus aanhouden als dag waarop jouw nummerbehoud wordt verwerkt.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Humorkiker,

Dat is inderdaad best verwarrend, hopelijk kan ik hier meer duidelijkheid over geven! :)

We hebben een aantal afgewezen verzoeken in ons systeem staan, maar gelukkig ook een goedgekeurde. Dit verzoek is op 29 december gedaan en de nummerportering wordt op 8 februari uitgevoerd. Je kunt dit dus aanhouden als dag waarop jouw nummerbehoud wordt verwerkt.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het dan gerust weten!
Hallo David.
Dan ben ik gerust gesteld.
Het klopt inderdaad dat ik verschillende verzoeken heb gedaan omdat ik iedere keer de melding kreeg op de site dat het afgekeurd was maar gelukkig gaat het goed komen want ik wil mijn nummer niet kwijt raken.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Humorkiker,

Begrijpelijk inderdaad, maar het staat nu dus goed in ons systeem! 🙂

Reageer