Beantwoord

Nummerbehouden met Sim-Only

• 8 juli 2016
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Ik heb dus een aantal uur geleden een nieuw Sim-Only abonnement besteld, echter stond er bij de bestelling dat ik een linkje zou krijgen om mijn nummerbehoud te regelen in de bevestigings e-mail, deze heb ik niet vekregen.

Hiervoor heb ik een abonnement gehad bij T-Mobile en dacht dus eraan om weer verder te gaan met mijn huidige telefoonnummer. Nu krijg ik dus een nieuwe simkaart toegestuurd, kan ik deze simkaart met een nieuw nummer nog steeds omzetten naar mijn oude nummer?

Mvg
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 8 juli 2016, 21:23

Hi Tony,

Als eerste welkom op het forum.
Het is mogelijk het nummerbehoud naderhand nog te regelen, maar ik wil je op iets wijzen. Als je huidige nummer en abonnement nog actief is, wil ik je aanraden om jouw huidige contract te verlengen met Sim Only.

Je betaalt dan geen aansluitkosten en kunt minimaal dezelfde aanbieding krijgen. Je kunt controleren of je huidige abonnement kunt verlengen door in te loggen in jouw My T-Mobile account. Daar zie je een banner met "Je mag verlengen!"

Als je dit kunt, is mijn advies annuleren de bezorgafspraak en verleng je huidige abonnement. Slecht je weer geld en het nummerbehoud wordt automatisch geregeld.

groeten,

Robert
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +7
Hi Tony,

Als eerste welkom op het forum.
Het is mogelijk het nummerbehoud naderhand nog te regelen, maar ik wil je op iets wijzen. Als je huidige nummer en abonnement nog actief is, wil ik je aanraden om jouw huidige contract te verlengen met Sim Only.

Je betaalt dan geen aansluitkosten en kunt minimaal dezelfde aanbieding krijgen. Je kunt controleren of je huidige abonnement kunt verlengen door in te loggen in jouw My T-Mobile account. Daar zie je een banner met "Je mag verlengen!"

Als je dit kunt, is mijn advies annuleren de bezorgafspraak en verleng je huidige abonnement. Slecht je weer geld en het nummerbehoud wordt automatisch geregeld.

groeten,

Robert
Hey Robert,

Ik heb inmiddels al niet meer de mogelijkheid om te verlengen met mijn abonnement aangezien het al een paar dagen is verlopen, dus ik denk dat ik gewoon het nummerbehoud naderhand regel!

Bedankt voor de reactie

Met vriendelijke groet,

Tony
Badge +7
Hi Tony,

Ook al is je abonnement verlopen kun je het gewoon nog verlengen. Tenzij je hebt opgezegd en je jouw nummer niet meer kunt gebruiken, is verlengen gewoon mogelijk.

groeten,
Robert

Reageer