Beantwoord

nummerportatie

• 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 3913 Bekeken

Mijn 17 jarige dochter heeft een prepaid bij t-mobile. Nu zitten wij te kijken naar een sim only abonnement die niet op haar naam mag i.v.m. de leeftijd. Kan het nummer dan toch geporteerd worden? (naar welke provider ook?) Want het abonnement komt dan bijvoorbeeld op mijn naam te staan.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 09:59

Hoi Moos68,

Jazeker, dat kan inderdaad! Ook naar andere providers, maar uiteraard houden we jullie liever bij ons, hihi. Dat het abonnement niet mag worden afgesloten als je nog geen 18 bent is niet iets 'T-Mobile-specifiek'. Dat zal ook bij andere providers het geval zijn. Geen reden om naar andere provider te gaan dus. 😁

Mocht ik jullie nog ergens bij kunnen helpen, bijvoorbeeld bij de keuze voor en bepaald abonnement, dan hoor ik het graag! We zijn er om te helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moos68,

Jazeker, dat kan inderdaad! Ook naar andere providers, maar uiteraard houden we jullie liever bij ons, hihi. Dat het abonnement niet mag worden afgesloten als je nog geen 18 bent is niet iets 'T-Mobile-specifiek'. Dat zal ook bij andere providers het geval zijn. Geen reden om naar andere provider te gaan dus. 😁

Mocht ik jullie nog ergens bij kunnen helpen, bijvoorbeeld bij de keuze voor en bepaald abonnement, dan hoor ik het graag! We zijn er om te helpen.

Reageer