Beantwoord

Nummerportering lukt sinds 9 maart niet


Het lukt T-Mobile maar niet om een van onze 06- nummers te porteren vanuit tele2 zakelijk. Ze dienen dit bijna dagelijks in vanuit t mobile. Maar lukt steeds niet. Ze geven elkaar de schuld dat iets fout gaat. Maar ben nu al vanaf 9 maart bezig. Andere nummers zijn wel gelukt.

T mobile zegt dit wel goed aan te vragen bij tele2 doormiddel van een " punt komma " te gebruiken. Maar bij tele2 zeggen ze dat ze niet de juiste provider gebruiken. Wederom zegt t mobile dit juist te doen.

Uiteraard is het nu geleden en nog steeds niet opgelost. Ze blijven maar naar elkaar wijzen.

Hoe nu verder ?
icon

Beste antwoord door David 17 april 2018, 15:16

Hoi Probleem met tmobile,

Nooit leuk natuurlijk, om zo'n username te moeten begroeten, maar problemen zijn er om opgelost te worden natuurlijk! 🙂

In ons systeem zie ik terug dat er nog één aansluiting van de zakelijke aansluitingen niet is overgezet, dit gaat om het nummer dat eindigt op -028. Dat klopt, neem ik aan? Ik zie terug dat deze op 10 april is aangevraagd en op 11 april goedgekeurd. De nummerportering gaat dan ook op 11 mei plaatsvinden. Zo te zien gaat alles in dit geval dan ook, dit keer, goed!

Ik zie ook terug dat mijn collega Joyce druk voor je bezig is en bezig is geweest. Zij heeft ook geprobeerd je ongeveer een uurtje geleden te bereiken, maar zonder succes. Ze is van plan het vanmiddag nog een keer te proberen. Houd er ook rekening mee dat dit met een afgeschermd nummer gebeurt. Als je dan gebeld wordt, weet je in ieder geval dat het mijn lieftallige collega Joyce is! 🙂

Laten we nu rekenen op een goede afloop en dan kunnen we wellicht die username aanpassen! Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Probleem met tmobile,

Nooit leuk natuurlijk, om zo'n username te moeten begroeten, maar problemen zijn er om opgelost te worden natuurlijk! 🙂

In ons systeem zie ik terug dat er nog één aansluiting van de zakelijke aansluitingen niet is overgezet, dit gaat om het nummer dat eindigt op -028. Dat klopt, neem ik aan? Ik zie terug dat deze op 10 april is aangevraagd en op 11 april goedgekeurd. De nummerportering gaat dan ook op 11 mei plaatsvinden. Zo te zien gaat alles in dit geval dan ook, dit keer, goed!

Ik zie ook terug dat mijn collega Joyce druk voor je bezig is en bezig is geweest. Zij heeft ook geprobeerd je ongeveer een uurtje geleden te bereiken, maar zonder succes. Ze is van plan het vanmiddag nog een keer te proberen. Houd er ook rekening mee dat dit met een afgeschermd nummer gebeurt. Als je dan gebeld wordt, weet je in ieder geval dat het mijn lieftallige collega Joyce is! 🙂

Laten we nu rekenen op een goede afloop en dan kunnen we wellicht die username aanpassen! Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!

Reageer