Nummerportering van KPN zakelijk nummer naar T-Mobile

Beste ..,
Ik ben sinds Mei gepensioneerd, en wil mijn "oude" 06-nummer (van KPN, zakelijk nummer) meenemen naar T-Mobile. Dit vanwege de meer dan tweehonderd relaties die ik nog onderhoud vanuit mijn werk bij FESTO met 18.000 medewerkers.
Inmiddels ben ik nu, 22 september 2017 dus al vanaf eind Mei bezig, en krijg bericht dat T-Mobile geld van mijn rekening gaat afschrijven voor een VERKEERD 06-nummer. Daarom ga ik die afschrijving blokkeren c.q. terugdraaien.
Mevr. A. Kooymans van de klantenservice is sinds vandaag telefonisch op de hoogte van alle details, en beloofde e.e.a. zo snel mogelijk in orde te maken.
Dat zou leuk zijn, na méér dan VIER MAANDEN telefonisch tobben met diverse T-Mobile medewerkers, inclusief drie keer tevergeefs naar de T-Mobile winkel in Den Haag te zijn geweest. Waarvan twee keer zelfs op verzoek van T-Mobile.
Graag adequate AKTIE om mijn juiste 06-nummer van KPN over te nemen.
Pas dan mag T-Mobile het verschuldigde bedrag van mijn rekening afschrijven.
Met vriendelijke groet,
W. van Bronkhorst.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo W. van Bronkhorst,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je het opgelost wil hebben, want dit loopt al een poosje. In het systeem zie ik dat onze vriendelijke collega hiermee aan de slag is gegaan en de nummerbehoud aanvraag opnieuw voor je heeft ingediend. Dit keer zou het gewoon goed moeten gaan!

Om er zeker van te zijn dat de aanvraag dit keer wel goed wordt verwerkt kan je via onze website de status opvragen.

In het systeem zie ik ook dat je in juli hebt gesproken met één van onze collega's via de chat. Er is daarna ook telefonisch contact geweest, wat is er tijdens dit gesprek besproken? Heb je eerder een bevestiging ontvangen van een nummerbehoud aanvraag? Zo ja, wanneer was dit?
Hallo Issam,

Dank voor je positieve insteek, die ik bij veel T-Mobile medewerkers heb ervaren, ondanks dat het nog niemand was gelukt om mij klant te maken. Ik hoop van harte dat het zakelijke nummer van KPN nu eindelijk wordt omgezet naar "mijn" particuliere nummer bij T-Mobile.
Allereerst heb ik de afschrijving van € 55,- die morgen zou gebeuren, geblokkeerd omdat het telefoonnummer niet klopt. Dit had ik al eerder gemeld aan mevr. Kooymans van de klantenservice.
Dan vraag je naar wat namen van medewerkers waar ik contact mee heb gehad. In willekeurige volgorde zijn dat Hans van der Plas, Nilton en drie medewerkers in de shop in de Spuistraat 39 in Den Haag. Daar vond ook de allereerste afschrijving van € 0,01 cent plaats op 20 Mei 2017.
In de bijlage een screenshot van de mail tot nu toe.
Daar staan veelal geen namen onder, wat ik overigens absoluut niet klantvriendelijk vind. In mijn laatste job (Complaint manager) heb ik ervaren dat persoonlijk contact veel onvrede en vooral misverstanden voorkomt. Mijn "geval" met deze nummer-aanvraag is hiervan een duidelijk voorbeeld.
Hopelijk komt mijn aanvraag spoedig in orde.
Met vriendelijke groet,
Walter.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Walter,

Bedankt voor de toelichting en je screenshot. Om er zeker van te zijn dat alles goed verloopt wil ik je vragen om de volgende gegevens naar mij te sturen in een privébericht:

- Te behouden nummer
- Simkaartnummer van te behouden nummer
- Naam vorige provider
- Klantnummer oude provider

- Tijdelijk T-Mobile Nummer
- Simkaartnummer T-Mobile

Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Supermagna88,

Ik heb jouw bericht verwijderd, omdat echt al jouw gegevens erin stonden, terwijl Issam om een privébericht vroeg. Het is een openbaar forum, dus plaats hier geen privégegevens.
Sorry, ben blijkbaar niet zo handig met jullie forum..... :-(
Hartelijk dank !!!
Heb je ze wel naar Issam gestuurd ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Supermagna88,

Is dat abonnement en dat mobiele nummer nog steeds actief bij KPN? Zo ja, kun je dan ook de bedrijfsnaam doorgeven in een privébericht? Dan kan ik je verder helpen.

Reageer