Beantwoord

Nummerportering zakelijk, hoe neem ik mijn nummer mee?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ga van baan wisselen en mijn nieuwe werkgever zit bij Vodafone. Mijn oude werkgever heeft een contract bij T-mobile, dat nog 1 jaar doorloopt. Ik wil graag mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe werkgever. Een nieuwe collega, bij mijn oude werkgever, neemt mijn oude T-Mobile contract over, met een nieuw nummer. Hoe vlieg ik dit aan? Welke stappen te nemen?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 november 2017, 09:26

Hi Flind,

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke klantenserice. Zij kunnen je verder helpen met je vraag en nummerbehoud voor je aanvragen. Je kan ze bereiken op 0800-7112. Veel succes verder en als je andere vragen hebt, laat het mij weten!

@Bellae; jouw vraag gaat over PrePaid en hoort dus niet thuis in dit topic. Ik heb jou in dit topic van een antwoord voorzien.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Ik heb de mijne ook niet ontvangen en mijn beltegoed verdwijnt steeds!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Flind,

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke klantenserice. Zij kunnen je verder helpen met je vraag en nummerbehoud voor je aanvragen. Je kan ze bereiken op 0800-7112. Veel succes verder en als je andere vragen hebt, laat het mij weten!

@Bellae; jouw vraag gaat over PrePaid en hoort dus niet thuis in dit topic. Ik heb jou in dit topic van een antwoord voorzien.
Hallo Hajar,

ik heb inmiddels contact gehad met een medewerker van T-Mobile Zakelijk (Raoul Koeman) en deze vertelde mij dat dit NIET mogelijk is. Het was trouwens een zeer onprettig gesprek!

Mijn Manager heeft 2 weken geleden gebeld met T-Mobile en toen werd verteld dat het moeilijk was, maar niet onmogelijk. Helaas wist hij niet precies de stappen hoe dit aan te pakken. Graag hulp bij de te nemen stappen...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Flind,

Begrijpelijk dat je hier alsnog een oplossing voor wil hebben. Als onze collega aangeeft dat dit niet mogelijk is, dan vermoed ik dat ik hier geen oplossing voor kan bedenken. Voor de zekerheid ga ik dit voor je navragen bij de experts. Zodra ik een reactie van ze heb laat ik het direct weten!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Flind,

Daar ben ik weer. Het heeft iets langer geduurd dan ik had verwacht, want ik ben in de tussentijd bij meerdere collega's langs gegaan om je met zekerheid van een antwoord te voorzien. De conclusie is dat het bovenstaande niet mogelijk is.

Ik had je natuurlijk graag verder willen helpen, echter is dat in deze situatie niet mogelijk. Mijn excuses daarvoor!

Reageer