Beantwoord

Opzegtermijn bij overstappen?

• 5 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 1198 Bekeken

Mijn sim only abonnement i verlopen. Kan ik nu zonder opzegtermijn overstappen naar een andere provider?
icon

Beste antwoord door Thalina 8 augustus 2016, 11:08

Hoi Toos,

Wat jammer om te horen dat je ons wilt verlaten! Wil je ons nog een kans geven? Vind je het een idee als ik je laten bellen door mijn collega zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement? Zo ja, kun je aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Als je toch wilt overstappen, dan kun je overstappen met een maand opzegtermijn. Je kunt dan nummerbehoud aanvragen bij een nieuwe provider, zij zeggen dan jouw huidige abonnement op. Op deze pagina lees je er meer over.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog een oude simkaart hebt. Dit kan in sommige gevallen zorgen voor netwerkproblemen. Daarom heb ik gelijk kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet 'm niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Toos,

Wat jammer om te horen dat je ons wilt verlaten! Wil je ons nog een kans geven? Vind je het een idee als ik je laten bellen door mijn collega zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement? Zo ja, kun je aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Als je toch wilt overstappen, dan kun je overstappen met een maand opzegtermijn. Je kunt dan nummerbehoud aanvragen bij een nieuwe provider, zij zeggen dan jouw huidige abonnement op. Op deze pagina lees je er meer over.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog een oude simkaart hebt. Dit kan in sommige gevallen zorgen voor netwerkproblemen. Daarom heb ik gelijk kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet 'm niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik sta ook op het punt om mijn abonnement op te zeggen ivm een goedkopere andere provider. Maar als mij een passend aanbod gedaan kan worden dan hoef ik niet over te stappen. Zou ik met iemand hierover contact kunnen opnemen. Svp niet met de standaard klantenservice . Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eddahmh,

Jammer om te horen dat je op het punt staat om op te zeggen.. daar steek ik graag een stokje voor! 😉

Vind je het een goed idee als ik een van mijn collega's van de sales-afdeling contact met je op laat nemen? Zij kunnen je altijd goed helpen om een passend aanbod voor je te vinden! Laat maar weten of je dit wilt. Het zou ook handig zijn als je dan direct aangeeft wanneer je bereikbaar bent, dan kunnen we direct een belafspraak voor je inschieten.

We zien je reactie graag tegemoet, ik ben er namelijk zeker van dat we je een passend aanbod kunnen doen!
Geachte,

Bedankt voor de snelle reactie.
Morgen ben ik eventueel te bereiken na 14:00 uur en doordeweeks maakt het niet zoveel uit. Ik verzoek u vriendelijk om mij te bellen op telnr 06*******

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddahmh,

Sorry voor de late reactie. We waren niet aanwezig op vrijdag. Ik heb zojuist een belafspraak ingepland met mijn collega's van de verkoopafdeling. Je kan morgen een anoniem belletje vewachten van ze.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! 🙂

Reageer