Beantwoord

Orange simkaart bij nummerbehoud

• 8 november 2016
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Hi T-Mobile! Ik kan momenteel het formulier niet verzenden om een Ben abonnement aan te vragen op https://t-mobile.prepaidnaarabonnement.nl/ben/

Reden hiervoor is dat omdat het Sim kaart nummer uit 18 nummers bestaat in plaats van 19, deze niet juist wordt bevonden. Het gaat om een oude Orange simkaart. Kunnen jullie aangeven welk nummer ik moet toevoegen zodat het aanvragen wel lukt?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 9 november 2016, 13:44

Hoi R_h,

Welkom op ons forum, maar jammer dat je ons gaat verlaten! :S

In ons systeem zie ik dat mijn collega Michiel je vandaag heeft geholpen via Facebook. Hij heeft jouw simkaartnummer doorgestuurd, is het al gelukt om deze te gebruiken bij het aanvragen van nummerbehoud?

Overigens vind je hier ook alle informatie omtrent het aanvragen van nummerbehoud. Hierbij vind je ook welke simkaartnummers je in moet voeren bij de aanvraag.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi R_h,

Welkom op ons forum, maar jammer dat je ons gaat verlaten! :S

In ons systeem zie ik dat mijn collega Michiel je vandaag heeft geholpen via Facebook. Hij heeft jouw simkaartnummer doorgestuurd, is het al gelukt om deze te gebruiken bij het aanvragen van nummerbehoud?

Overigens vind je hier ook alle informatie omtrent het aanvragen van nummerbehoud. Hierbij vind je ook welke simkaartnummers je in moet voeren bij de aanvraag.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer