Vraag

oud nummer tóch niet meenemen...

• 24 maart 2011
  • 7 reacties
  • 426 Bekeken

Reputatie 2
Voor de nieuwe telefoon voor mijn dochter hadden we in eerste instantie aangevraagd of ze haar oude prepaid nummer(van T-mobile) kon meenemen. dit kon door na ontvangst pakket een formulier in te vullen.

Nu heeft ze besloten tóch gewoon gebruik te maken van het nieuwe abonnementsnummer.....moeten we nu nog iets doen hiervoor? dit ergens aangeven of zo?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
@carienr
Welkom op het My T-Mobile Forum! :)

Wil je via een privébericht de volgende gegevens naar me toesturen?
- naam, adres, postcode en woonplaats
- het T-Mobile PrePaid telefoonnummer
- het nieuwe telefoonnummer en het bijbehorende simkaartnummer
Zodra ik dit heb ontvangen, kan ik het verder voor je nakijken.
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle reaktie! Ik zal het vanavond allemaal toesturen(zij heeft haar telefoon natuurlijk al bij zich 😉...

Ehm...heb ik dit nu als privé bericht gestuurd? en zo niet...hoe doe ik dat?
Reputatie 2
nog voor de duidelijkheid, we hebben dat formulier met oude nummer etc dus níet ingevuld of opgestuurd.......

Gister de telefoon ontvagen en gewoon in gebruik genomen met bijbehorend nummer
Reputatie 6
@carienr
Heb je tijdens de bestelling aangegeven dat het abonnement geactiveerd wordt zodra het nummer is overgezet? Zo ja, dan wil ik graag nog het een en ander voor je controleren. Als je dit niet hebt aangegeven dan hoef je verder niets te doen en kan ze gewoon het nieuwe nummer blijven gebruiken.
Reputatie 2
Bij bestellen heb ik alleen aangegeven dát ze dat oude nummer graag zou willen blijven gebruiken en gevraagd hoe dat dan in z'n werk ging. ik zag nu dat er een contractformulier bij zat dat we konden invullen en tekenen, hier op was al aangevinkt dat ze het oude nummer zouden willen gebruiken etc. Op het formulier stond ook niet het nieuwe nummer ingevuld. dit nummer stond natuurlijk wél op het kaartje waarop ook Sim code etc staat. Het toestel werkt nu gewoon met dát nummer, dus op zich lijkt het geen probleem....
Reputatie 6
@carienr
Kun je mij anders een privébericht sturen. Dit kan via Mijn Inbox > Nieuw bericht met daarin het oude nummer en de postcode en huisnummer waarop het contract is aangegaan?
Reputatie 6
@carienr
Dank je voor je privébericht. Het is wat ik al dacht. Omdat je had aangegeven dat je het nummer wilde behouden, heeft het contract een uitgestelde ingangsdatum. Dit betekent dat het contract zal ingaan per de datum van overzetten van je nummer. Het contract is nu gedeeltelijk geactiveerd, zodat er maximaal 60 minuten gebruik van gemaakt kan worden. Daarna zal het contract geblokkeerd worden. Omdat je hebt aangegeven dat er geen nummerbehoud meer hoeft te worden uitgevoerd en het nieuwe nummer wilt gaan gebruiken, zal ik het contract volledig activeren. Dit is per direct gebeurd.