Beantwoord

Oude contract bij Tele2 niet goed opgezegd

• 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 460 Bekeken

Hallo,
Mijn oude contract bij Tele2 blijkt nog door te lopen. Ik ben al klant bij T-mobile vanaf vorig jaar september/oktober, maar Tele2 schrijft nog steeds geld af van mijn rekening. In mijn aanvraagformulier staat dat jullie de opzegging van mijn oude contract bij Tele2 zouden verzorgen. Zouden jullie hier achteraan willen gaan en zorgen dat ik het teveel betaalde geld van de afgelopen maanden terug krijg. T-mobile referentienr: 26466864 op aanvraagformulier
Ik hoor graag van jullie. Mocht je mn 06 nummer willen hebben dan hoor ik graag hoe ik deze bij jullie krijg zonder dat iedereen het ziet.
Voorst
icon

Beste antwoord door Thalina 18 augustus 2016, 15:21

Hoi Jaco,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie dat op 20/01/2016 jouw abonnement bij ons is ingegaan. Je hebt daarbij ook een 06-nummer meegenomen van een andere provider door middel van nummerbehoud. Wij hebben op die datum jouw nummer overgenomen en daardoor is het niet meer mogelijk om met dat nummer een abonnement bij jouw vorige provider te hebben. Het nummer is tenslotte bij ons actief en gekoppeld aan een abonnement. Het oude abonnement is dan automatisch opgezegd en beëindigd. Kan het misschien dat je een ander abonnement nog hebt bij Tele2? Ik wil je adviseren om contact op te nemen met Tele2 om te vragen waar de bedragen vandaan komen die nog worden afgeschreven.

Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft. Houd je ons op de hoogte? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Jaco er was nummerbehoud aangevraagd en het nummer wat je had bij Tele2 had heb je meegenomen naar T Mobile?
Want dan had dus idd het abonnement bij Tele2 moeten stoppen.
Een moderator zal dit topic oppakken en zal dan om je nummer vragen via een privé berichtje.
Dus nummer ed hoeven niet open en bloot op dit forum maar dat word gewoon privé afgehandeld 😳
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jaco,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie dat op 20/01/2016 jouw abonnement bij ons is ingegaan. Je hebt daarbij ook een 06-nummer meegenomen van een andere provider door middel van nummerbehoud. Wij hebben op die datum jouw nummer overgenomen en daardoor is het niet meer mogelijk om met dat nummer een abonnement bij jouw vorige provider te hebben. Het nummer is tenslotte bij ons actief en gekoppeld aan een abonnement. Het oude abonnement is dan automatisch opgezegd en beëindigd. Kan het misschien dat je een ander abonnement nog hebt bij Tele2? Ik wil je adviseren om contact op te nemen met Tele2 om te vragen waar de bedragen vandaan komen die nog worden afgeschreven.

Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft. Houd je ons op de hoogte? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!

Reageer