Beantwoord

Oude prepaid nummer naar nieuwe sim omgezet maar nu is het buitendienst

• 31 januari 2019
  • 3 reacties
  • 4822 Bekeken

Ik heb een nieuwe prepaid sim opgevraagd voor mijn zusje zodat ze gebruik kon maken van My t-mobile en dus heb ik om nummerbehoud gevraagd. Helaas wanneer ik de sim in de telefoon stopte en het nummer belde kreeg ik te horen dat het buitendienst is, wat dus niet zo hoort aangezien het nu actief hoort te zijn met het oude nummer. Het nieuwe nummer bellen werkt ook niet, maar dan zegt het niet dat het buitendienst is.

Hoe kan dit opgelost worden? Ik wil het oude nummer behouden maar dan op de nieuwe prepaid.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2019, 12:49

Hi,

Kun je mij je nieuwe nummer en het nummer dat je wit behouden sturen in een privébericht? Graag ook je naam, geboortedatum en adres? Ik help je dan graag verder.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Was dat oude prepaid nummer van t-mobile of een andere provider? En was het oude nummer nog actief of door niet gebruiken inmiddels verlopen?
Was dat oude prepaid nummer van t-mobile of een andere provider? En was het oude nummer nog actief of door niet gebruiken inmiddels verlopen?
Het oude nummer wat ik wil behouden is ook van T-mobile. Het was ook nog bruikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Kun je mij je nieuwe nummer en het nummer dat je wit behouden sturen in een privébericht? Graag ook je naam, geboortedatum en adres? Ik help je dan graag verder.

Reageer