Beantwoord

Overstappen andere provider met nummerbehoud

• 30 april 2016
  • 6 reacties
  • 889 Bekeken

Hallo,
Mijn abbonement loopt begni mei af, nu dacht ik zelf dat dit later in mei was waardoor ik nog niet goed heb bekeken welk nieuw abbonement/telefoon ik wil. Wél wil ik graag mijn huidige telefoonnummer behouden en stap ik hoogst waarschijnlijk over naar een andere provider. Is dit mogelijk, ook als ik nog niet weet naar welke provider?
icon

Beste antwoord door Rosan 1 mei 2016, 14:58

Beste Maria ja dat is mogelijk het enige wat er gebeurt als je contract periode is afgelopen is is dat je korting verloopt.
Je gaat dus vanaf dat moment tot het moment van overstappen het normale tarief betalen voor je abonnement.
Je kan op het moment dat je contract is afgelopen per maand opzeggen of overstappen naar een nieuwe provider.

Wat is de reden dat je weg zou willen bij T mobile?
En kunnen we je niet overhalen toch te blijven?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Maria ja dat is mogelijk het enige wat er gebeurt als je contract periode is afgelopen is is dat je korting verloopt.
Je gaat dus vanaf dat moment tot het moment van overstappen het normale tarief betalen voor je abonnement.
Je kan op het moment dat je contract is afgelopen per maand opzeggen of overstappen naar een nieuwe provider.

Wat is de reden dat je weg zou willen bij T mobile?
En kunnen we je niet overhalen toch te blijven?
Te duur, dure te hoge bundels ik gaat jullie ook verlaten opzoek naar een goedkopere bundel bij een andere provider
Reputatie 3
Kan een moderator het telefoonnummer hierboven verwijderen?
Beste Rosan,
Dank voor de snelle reactie. Er zijn eigenlijk twee redenen, ten eerste is het zo dat ik 17 was toen ik mijn eerste abbonement afsloot bij jullie en deze daarom op naam van mijn ouders naam staat. Dit was een abbonement met korting dus zou het stukken duurder worden dit op mijn eigen naam te zetten. Nu heb ik hem al wel vaker verlengd, maar nu moet ik toch echt mijn eigen telefoonrekening gaan betalen. De andere, en vooral de hoofdreden is dat een abbonement voor een zelfde telefoon, bijvoorbeeld de Sony Xperia Z5 (evt. compact), bij jullie een stuk duurder is. Nu ben ik verder altijd erg tevreden geweest over Tmobile maar als student zijnde is het dus verstandiger over te stappen naar een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maria,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. 😞 Ik begrijp echter de reden wel. Op deze pagina vind je meer informatie over overstappen naar een ander provider. Je kan dan bij de ander provider nummerbehoud aanvragen.

Mocht je alsnog gebeld willen worden door onze collega's van de verkoopafdeling dan hoor ik het graag. Wellicht kunnen jullie samen kijken naar een leuke aanbieding?
Reputatie 6
Beste Rosan,
Dank voor de snelle reactie. Er zijn eigenlijk twee redenen, ten eerste is het zo dat ik 17 was toen ik mijn eerste abbonement afsloot bij jullie en deze daarom op naam van mijn ouders naam staat. Dit was een abbonement met korting dus zou het stukken duurder worden dit op mijn eigen naam te zetten.

Want? Je hebt gewoon de kosten van een abonnement. Of je nu 17 bent of 67, het zal hooguit een eurootje minder kunnen zijn. Dus dat mag je me eens uitleggen, waarom het voor jou zoveel duurder zou zijn?

Nu heb ik hem al wel vaker verlengd, maar nu moet ik toch echt mijn eigen telefoonrekening gaan betalen. De andere, en vooral de hoofdreden is dat een abbonement voor een zelfde telefoon, bijvoorbeeld de Sony Xperia Z5 (evt. compact), bij jullie een stuk duurder is. Nu ben ik verder altijd erg tevreden geweest over Tmobile maar als student zijnde is het dus verstandiger over te stappen naar een andere provider.

Maar is nu de prijs voor het toestel of de maandprijs een probleem? De maandprijs kun je weinig aan veranderen, echter de toestelprijs kun je wel verlagen door bij een externe reseller je telefoon aan te schaffen. Dan heb je én T-Mobile én de telefoon goedkoper. Overweeg het eens ;)

Succes!

Reageer