Beantwoord

Overstappen door andere persoon (kind)

Reputatie 2
Toen mijn zoon minderjarig was heb ik een telefoonabonnement voor hem afgesloten. Inmiddels is hij bijna 19 en is het abonnement bijna afgelopen. Kan hij nu zelf een abonnement bij T mobile afsluiten en het nummer (wat op mijn naam staat) meenemen?
icon

Beste antwoord door Muberra 12 juni 2017, 11:38

Hi Mad_Wally,

Wat leuk dat je zoon klant wilt worden bij ons! 😃

Natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Aangezien hij nu 19 jaar is mag hij zelf een abonnement afsluiten. Daarnaast kunnen wij ten alle tijden het telefoonnummer voor hem meenemen, ongeacht welke provider hij nu heeft of op welke naam het contract nu staat. Wat wel belangrijk is om rekening mee te houden, is de einddatum contract bij de andere provider. Als het contract daar tot bijvoorbeeld 20 juli loopt, dan moet je voor 20 juni nummerbehoud aanvragen i.v.m één maand opzegtermijn. Een aanvraag tot nummerbehoud is ook meteen een opzegging van het abonnement bij de oude provider namelijk. Je kunt dit heel makkelijk online regelen of je kunt voor persoonlijke hulp langsgaan bij één van onze leuke T-Shops. Wat voor jullie handiger is!

Ik wil je zoon alvast welkom heten bij de magenta club! Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik klaar om je te helpen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Edit: oude abonnement is niet bij T mobile
Reputatie 5
Badge +8
https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen

Omdat julie beide een onderlinge vertrouwens relatie hebben neem ik aan zou je het via bovenstaande online moeten kunnen regelen.
Reputatie 4
Hi Mad_Wally,

Wat leuk dat je zoon klant wilt worden bij ons! 😃

Natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Aangezien hij nu 19 jaar is mag hij zelf een abonnement afsluiten. Daarnaast kunnen wij ten alle tijden het telefoonnummer voor hem meenemen, ongeacht welke provider hij nu heeft of op welke naam het contract nu staat. Wat wel belangrijk is om rekening mee te houden, is de einddatum contract bij de andere provider. Als het contract daar tot bijvoorbeeld 20 juli loopt, dan moet je voor 20 juni nummerbehoud aanvragen i.v.m één maand opzegtermijn. Een aanvraag tot nummerbehoud is ook meteen een opzegging van het abonnement bij de oude provider namelijk. Je kunt dit heel makkelijk online regelen of je kunt voor persoonlijke hulp langsgaan bij één van onze leuke T-Shops. Wat voor jullie handiger is!

Ik wil je zoon alvast welkom heten bij de magenta club! Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik klaar om je te helpen.
Reputatie 2
Ok, dat is mooi. Dank voor de reactie.
Reputatie 4
Hi Mad_Wally,

Niks te danken! Team magenta helpt altijd graag. 🙂

Reageer