Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud

• 24 april 2017
  • 2 reacties
  • 510 Bekeken

Hallo,
Ik wil graag overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Mijn abbo is officieel sept 2017 klaar, maar ik mag het dan eigenlijk 4 maanden van tevoren (dus in mei al) verlengen. Kan ik al overstappen in mei of moet ik perse tot sept wachten? Zo ja, ik heb nog wel van die punten over, wat gaat daarmee gebeuren?
icon

Beste antwoord door Thalina 25 april 2017, 14:16

Hoi M.Cas1,

Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen! Mag ik vragen wat de reden is? Kan ik nog iets voor je betekenen om je over te halen om alsnog te verlengen? 🙂

Mocht je toch willen overstappen, dan kun je inderdaad kijken naar het linkje dat Eric meestuurde. Je kunt twee maanden voor de einddatum nummerbehoud aanvragen bij een andere provider, dus dat zou in jouw geval begin juli zijn.

Ik zie dat Eric ook al heeft gereageerd op jouw vraag over T-Mobile Extra punten (dankjewel Eric). Had je daar al naar gekeken?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Belsimpel heeft een overzichtje van de diverse termijnen bij de verschillende providers.
Voor wat betreft de punten (ik neem aan dat je 'Extra' punten bedoelt) : die vervallen. Zie artikel 9 van de Voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi M.Cas1,

Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen! Mag ik vragen wat de reden is? Kan ik nog iets voor je betekenen om je over te halen om alsnog te verlengen? 🙂

Mocht je toch willen overstappen, dan kun je inderdaad kijken naar het linkje dat Eric meestuurde. Je kunt twee maanden voor de einddatum nummerbehoud aanvragen bij een andere provider, dus dat zou in jouw geval begin juli zijn.

Ik zie dat Eric ook al heeft gereageerd op jouw vraag over T-Mobile Extra punten (dankjewel Eric). Had je daar al naar gekeken?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!

Reageer