Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud

• 14 juni 2017
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

ik stap over na een andere provider en wil mijn nummer behouden maar dit wordt afgekeurd door T-mobile terwijl ik binnen de 60 dagen zit. wat te doen?
icon

Beste antwoord door Muberra 15 juni 2017, 12:39

Hoi Iggie1,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten!

De nieuwe provider kan inderdaad het beste jouw nummerbehoud aanvragen voor je. Jouw contract loopt t/m 31 juli, dus het is belangrijk dat de nummerbehoud datum goed wordt aangevraagd. De nieuwe provider kan als datum voor het porteren van jouw nummer 1 augustus kiezen. Dan moet het goedkomen.

Is er een reden dat je team magenta wilt verlaten? Misschien kunnen wij jouw nog overhalen om lekker bij ons te blijven. Heb je onze nieuwe Unlimited Madness actie al gezien? Alleen maar leuke kortingen op onze abonnementen en toestellen! :D

Als je nog vragen hebt of als wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi iggie1, welkom op het klantenforum.

Staat er ook een reden bij? Als medeklant kan ik dat niet inzien. De nieuwe provider kan dit wel inzien.

Een mogelijke reden is dat je de datum hebt gekozen waarop het contract afloopt. In dat geval wordt het nummerbehoud afgewezen, omdat je die dag nog moet uitdienen. Één dag later zou dan de vroegst mogelijke optie moeten zijn.
Reputatie 3
Badge +2
Nummerbehoud laten regelen door die andere provider. Die kan dat veel beter dan dat je dat zelf kunt.
Reputatie 5
Badge +2
Ik begrijp dat gedoe met dat nummerbehoud nooit, of dat nu je mobiele of vast nummer is, het zou toch heel simpel zijn om iedereen een mobiel en vastnummer te geven die altijd het zelfde blijft, zeg maar net als je BSN nummer.
Reputatie 4
Hoi Iggie1,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten!

De nieuwe provider kan inderdaad het beste jouw nummerbehoud aanvragen voor je. Jouw contract loopt t/m 31 juli, dus het is belangrijk dat de nummerbehoud datum goed wordt aangevraagd. De nieuwe provider kan als datum voor het porteren van jouw nummer 1 augustus kiezen. Dan moet het goedkomen.

Is er een reden dat je team magenta wilt verlaten? Misschien kunnen wij jouw nog overhalen om lekker bij ons te blijven. Heb je onze nieuwe Unlimited Madness actie al gezien? Alleen maar leuke kortingen op onze abonnementen en toestellen! :D

Als je nog vragen hebt of als wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.

Reageer