Beantwoord

Overstappen naar een andere provider

• 1 juni 2017
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben van plan mijn abonnement bij t-mobile af te zeggen, omdat ik ergens anders voordeliger af ben. Nu lees ik overal dat mijn nummer behouden kan worden bij een andere provider, door dit aan te geven bij de provider. Maar nu stond er ook bij dat mijn nummer pas vrij wordt gegeven als mijn abonnement officieel is afgelopen. Betekent dit dan dat ik de resterende tijd zonder telefoon moet doorbrengen of zou ik dit kunnen voorkomen door bijvoorbeeld annuleringskosten te betalen of iets dergelijks?

met vriendelijke groeten,
Ashley Gommers
icon

Beste antwoord door Snotaapje 1 juni 2017, 21:38

Hoi Ashley,

Waarom verlaat je de Magenta familie 😞.

Je kan 2 maanden voor dat je abonnement eindigd nummerbehoud aanvragen bij een andere provider. Je abonnement loopt dan tot het einde van je contract. Daarna kan je bellen met je huidige nummer bij je nieuwe provider.

Vergeet niet bij T-Mobile is het de Unlimited Madness Maand.
Je hebt wel tot 50% korting!

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ashley,

Jammer dat je ons wilt verlaten! Hoe is dit zo gekomen? Is er nog iets waar wij bij kunnen helpen?

Het antwoord van Snotaapje klopt in dit geval helemaal, dus daar heb ik weinig aan toe te voegen. Als wij je echter nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Ashley,

Waarom verlaat je de Magenta familie 😞.

Je kan 2 maanden voor dat je abonnement eindigd nummerbehoud aanvragen bij een andere provider. Je abonnement loopt dan tot het einde van je contract. Daarna kan je bellen met je huidige nummer bij je nieuwe provider.

Vergeet niet bij T-Mobile is het de Unlimited Madness Maand.
Je hebt wel tot 50% korting!

- Snotaapje;)

Reageer