Beantwoord

Overstappen naar Vodafone met nummerbehoud

Beste T-Mobile, ik wil graag overstappen naar Vodafone. Icm mijn ziggo abonnement krijg ik een zeer scherpe prijs voor de iPhone 8 plus. De 5 euro maandelijkse factuurkorting, gratis extra pakket (lees: ziggo sport á 15 euro p/m) en niet hoeven betalen van de aansluitkosten 25 euro levert mij een directe voordeel van 265 euro! Daarnaast krijg ik nog meer mooie non-stop gratis extra’s!:D
Op t-mobile.nl kan ik geen duidelijke toelichting vinden wanneer ik uiterlijk kan overstappen? Of vanaf wanneer ik kan overstappen, zodat ik geen boete hoeft te betalen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 13 oktober 2017, 12:42

Hi Bandido!

Wat jammer om te lezen dat je wilt vertrekken! :S Is er geen mooie aanbieding voor je te vinden bij ons?

Je kunt tot maximaal 60 dagen van tevoren een aanvraag indienen, anders wordt deze afgewezen. Je kunt dan voor de dag na jouw huidige contract een nummerbehoudaanvraag doen. Houd er wel rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt, dus als je te lang wacht, dan moet je dat ook even in de gaten houden.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we het graag!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bandido!

Wat jammer om te lezen dat je wilt vertrekken! :S Is er geen mooie aanbieding voor je te vinden bij ons?

Je kunt tot maximaal 60 dagen van tevoren een aanvraag indienen, anders wordt deze afgewezen. Je kunt dan voor de dag na jouw huidige contract een nummerbehoudaanvraag doen. Houd er wel rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt, dus als je te lang wacht, dan moet je dat ook even in de gaten houden.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we het graag!
Hi David,

Thanx voor je duidelijke antwoord.
Uiteraard als jullie mij een scherpe aanbieding doen, dan wil ik graag blijven.
Want ik ben tot op heden dik tevreden met t-mobile.
Maar ik ben ook geen dief van mijn eigen portemonnee!🆒:):D
Ik hoor graag van je wat je me kan aanbieden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Señor bandido,

Mocht je er behoefte aan hebben, dan kan ik je ook laten bellen door een verkoopadviseur. Met diegene kun je jouw wensen bespreken en je kunt alle vragen die je hebt aan hem of haar stellen! Ik kan je niet garanderen dat je een mooie deal krijgt, maar je kunt op deze manier in ieder geval de opties bespreken.

Als je dit zou willen, laat je dan even wanneer je bereikbaar bent? 😃
Beste Jaimy, ik had al een verkoopadviseur gesproken. Maar gezien haar aanbod vroeg ik me af of ze mij als zeer loyale klant serieus nam! Ik heb voor nu mijn besluit genomen. Wellicht dat ik in de toekomst terug kan komen🆒. Omdat ik altijd tevreden ben geweest over de dienstverlening van t-mobile.
Reputatie 6
Badge +17
Ahh, het spijt me om dat te lezen! Dan kan ik jammer genoeg niet veel meer betekenen.

Ik hoop je in de toekomst terug te zien bij T-Mobile! Je bent nog altijd welkom na je uitstapje naar een andere provider. 😛
Ook ik ben ziggo en tmobile klant (al bijna 20 jaar). Ik denk er ook over na om over te stappen als vodafone voordeliger is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sevengemini,

Ik zie dat je ook al een ander topic hebt geopend over dit onderwerp en je zal in dat topic van een reactie voorzien worden.
ook ik ga na twintig jaar overstappen, omdat Tmobile mij dezelfde aanbiedinng doet als een nieuwe klant...maar loop nu tegen het probleem aan dat Tmbolie mijn nummer niet wil vrijgeven? is dit een vaker voorkomen probleem?
Reputatie 6
Badge +13
Wanneer loopt je contract af?
Overstappen kan pas 2 maanden van te voren en niet zoals verlengen wat al 4 maanden van te voren kan.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi p681,

Ik heb meteen even voor je gekeken en ik zie dat jouw contract tot 7 februari 2018 loopt. 🙂
Ook ik stap over naar Vodafone na 23 jaar.Mijn contract loop tot 11 mei dus ik kan hem eventueel opzeggen?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Aardem,

Je kan gewoon nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider. dit doe je 30 tot 60 dagen voor 11 mei. je leverd dan vanzelfsprekend wel in op kwalitijd.

Reageer