Vraag

Porteren van nummer naar T-Mobile te laat?

• 3 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 1339 Bekeken

Hi,

Afgelopen dinsdag zou mijn nummer worden geporteerd van mijn huidige provider naar T-Mobile. Donderdag is ondertussen bijna om, en mijn nummer is nog niet geporteerd. Ik heb dinsdag aan het eind van de dag de volgende SMS ontvangen:

Op dit moment is uw nummer nog niet overgezet naar T-Mobile. De oorzaak is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. We doen ons uiterste best om uw nummer z.s.m. over te zetten. Tot die tijd bent u bereikbaar bij uw huidige aanbieder. Zodra uw nummer is overgezet ontvangt u een sms. Excuses voor het ongemak.

Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Robin

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6
@RobinV_1 ik ben ook pas net klant geworden ik kocht mijn contract bij mijn vorige aanbieder af zodat mijn nummer per direct was over te nemen daarna achteraf nummerbehoud geregeld was binnen 2 dagen geregeld.

Je zult het maar even moeten afwachten en anders kijkt een Moderator er ook even mee.

Blijf vooral elke dag even vragen want je moet ze hiervoor echt op de hielen zitten 😎
@Waqqas Zekers. Echter, niet heel veel verder mee gekomen. Ze zeggen dat ze weten dat er iets aan de hand is, alleen niet hoe lang het nog gaat duren, wat juist mijn vraag was.
Ik hoopte dat er hier iemand actief zou zijn die (ongeveer) hetzelfde heeft meegemaakt.
Reputatie 6
Badge +6
@RobinV_1 je liet weten dat er een probleem is ondervonden en deze al is gevonden en wordt opgelost heb je hier al navraag naar gedaan bij de klantenservice?
Hi @Waqqas,

Dank voor je antwoord!

Zojuist contact gehad met mijn huidige provider om te controleren. Aan hun kant is de aanvraag binnen gekomen, en goed gekeurd. Daar heb ik op 20-09-19 ook de bevestiging via sms van gehad. Ook de nummer behoud status op de T-Mobile website laat als porteerdatum 01-10-2019 zien. Erg gek...
Reputatie 6
Badge +6
Hallo @RobinV_1

Bij T-mobile zijn er geen problemen omtrent nummerportering, dit kan ook achteraf aangevraagd worden na het afsluiten van een nieuw contract.
Ik vermoed dat er nog iets mis is bij je huidige provider dus je kan het beste bij hun even navraag doen.

Reageer