Beantwoord

Sim niet geactiveerd met nummerbehoud

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 4609 Bekeken

Ik ben vorige maand in 1 van jullie winkels overgestapt van Vodafone naar een abonnement met telefoon van 't mobile. In de winkel zeiden ze dat ik de nieuwe simkaart op 19-01 in m'n telefoon moest doen (start contract) en dat ie het het dan zou doen. Ook zouden zij het nummerbehoud regelen. De simkaart zit inmiddels in de telefoon maar ik heb geen verbinding met het netwerk. Bovendien zit ik momenteel aan huis gebonden, dus ik kan ook niet langs de winkel om hulp te vragen en aangezien ik niet kan bellen.... Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 12:03

Hoi @Lindy2703,

Dat is natuurlijk niet erg handig! Heb je nog steeds geen netwerk? Zou je mij een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met de volgende gegevens: Het nummer wat je wilt behouden en het tijdelijke nummer van T-Mobile, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN.

Met die gegevens kan en mag ik voor je gaan controleren wat de huidige stand van zaken is! Ik help je dan zo snel mogelijk verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Lindy2703,

Dat is natuurlijk niet erg handig! Heb je nog steeds geen netwerk? Zou je mij een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met de volgende gegevens: Het nummer wat je wilt behouden en het tijdelijke nummer van T-Mobile, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN.

Met die gegevens kan en mag ik voor je gaan controleren wat de huidige stand van zaken is! Ik help je dan zo snel mogelijk verder!

Reageer