Beantwoord

Simkaart en telefoonnummer komen niet overeen

• 25 maart 2016
  • 1 reactie
  • 767 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd van T-Mobile naar KPN. Nu krijg ik een e-mail dat het telefoonnummer en simkaartnummer dat ik heb doorgegeven niet overeenkomen met wat bij T-Mobile bekend is.

Ik heb in het contract gekeken, de simkaart gecheckt en via een app gekeken of ik misschien inderdaad een ander simkaartnummer heb dan ik heb doorgegeven. Maar alle gegevens die zijn doorgegeven kloppen wel.

Kan er misschien sprake zijn van een foutje in het systeem bij T-Mobile, want na zoveel checken kan het toch bijna niet anders.
icon

Beste antwoord door Sam- 26 maart 2016, 16:09

Hallo JKforyou,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Om er zeker van te zijn dat je de juiste gegevens gebruikt heb ik je een privébericht gestuurd. Zou je die gegevens willen controleren? Let ook op dat je bij de aanvraag niet per ongeluk voor of na het invoeren van het simkaartnummer een spatie hebt staan.

In het systeem zie ik trouwens dat het nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd staat niet vrij was gegeven. Het was dus ook niet mogelijk om nummerbehoud door te laten voeren. Ik heb alsnog het verzoek ingediend om het nummer vrij te geven naar aanleiding van de dekkingsklacht. Na het paasweekend zou je dus opnieuw nummerbehoud moeten kunnen aanvragen met de gegevens die ik je heb toegestuurd.

Laat ons weten of het is gelukt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo JKforyou,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Om er zeker van te zijn dat je de juiste gegevens gebruikt heb ik je een privébericht gestuurd. Zou je die gegevens willen controleren? Let ook op dat je bij de aanvraag niet per ongeluk voor of na het invoeren van het simkaartnummer een spatie hebt staan.

In het systeem zie ik trouwens dat het nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd staat niet vrij was gegeven. Het was dus ook niet mogelijk om nummerbehoud door te laten voeren. Ik heb alsnog het verzoek ingediend om het nummer vrij te geven naar aanleiding van de dekkingsklacht. Na het paasweekend zou je dus opnieuw nummerbehoud moeten kunnen aanvragen met de gegevens die ik je heb toegestuurd.

Laat ons weten of het is gelukt. 🙂

Reageer