Beantwoord

Simkaart niet geactiveerd na nummerbehoud

• 4 december 2016
  • 12 reacties
  • 290 Bekeken

Mijn zoon heeft een nummer van lebara gekregen die wij hebben omgezet naar t-mobile.(uiteraard) toen we de activate code hebben gebruikt en dergelijke hebben wij de simkaart er weer uitgehaald en ingepakt voor de sint. Echter is dit 1 maand geleden. Nu mag hij hem.gebruiken maar doet het nummer het niet. Hij kan ook geen sms ontvangen voor een nieuwe activate code. Kan iemand mij uitleggen wat wij nu moeten doen?
icon

Beste antwoord door David 5 december 2016, 09:28

Hoi Patricia,

Dat is een leuk cadeau! Jammer dat het nog niet lekker werkt, maar daar gaan we voor zorgen. :)

Zou je mij het 06-nummer kunnen sturen wat geactiveerd had moeten zijn? Je kunt dit via een privébericht doen en die kun je via mijn profiel naar me sturen. Dan kan ik in het systeem kijken wat er precies verkeerd gaat en wat ik daar aan kan doen. Wanneer je mij het nummer gestuurd hebt, ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

12 reacties

Ps. Voor dat wij de simkaart eruit hebben gehaald kreeg hij een SMS van t-mobile dat nummerbehoud gelukt was...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

Dat is een leuk cadeau! Jammer dat het nog niet lekker werkt, maar daar gaan we voor zorgen. :)

Zou je mij het 06-nummer kunnen sturen wat geactiveerd had moeten zijn? Je kunt dit via een privébericht doen en die kun je via mijn profiel naar me sturen. Dan kan ik in het systeem kijken wat er precies verkeerd gaat en wat ik daar aan kan doen. Wanneer je mij het nummer gestuurd hebt, ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
en hoe kan ik jou een prive bericht sturen dan?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Patricia,

Het is je ondertussen gelukt en ik heb net gereageerd op jouw bericht. 🙂
Ik heb het simkaarten ook in een andere telefoon geprobeerd. Echter doet hij het daar ook niet. Als ik probeer te bellen komt er heel kort te staan : buiten service gebied.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

Toevallig ook gekeken of een andere simkaart het wel doet in de telefoon van jouw zoon? Als de simkaart van jouw zoon het namelijk ook niet doet in jouw toestel, dan lijkt deze toch beschadigd te zijn. De simkaart die eindigt op -101 staat namelijk als geactiveerd in ons systeem en zou dus gewoon moeten werken. Voor de zekerheid heb ik deze nog even opnieuw aangemeld op ons netwerk.

Mocht dit allemaal geen effect hebben, dan kan ik je een nieuwe simkaart sturen of jullie kunnen even langs de T-Mobile Shop om daar direct een nieuwe op te halen en te activeren. Je weet dan direct of deze het doet, zodat je niet weer thuis zit met een sim die niet werkt.

Hopelijk werkt dit alsnog, maar als je nog meer vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Hij doet het inderdaad ook niet in een andere telefoon. Graag zou ik een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ga zaterdag even langs de t-mobile shop in Purmerend. Laat maar weten dat we eraan komen!!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Patricia,

Ah, jammer dat die ook niet in een andere telefoon werkt.. Als je pas zaterdag in de gelegenheid bent om naar de T-Mobile Shop te gaan dan kunnen we de simkaart beter naar je opsturen. Dat heb ik dan ook meteen voor je in orde gemaakt. Je krijgt de simkaart binnen 2-3 werkdagen binnen. Na ontvangst kan je 'm activeren via My T-Mobile.

De kosten voor het ontvangen van de simkaart zullen op de factuur komen te staan, maar ik heb een korting toegevoegd die deze kosten weer weg streept. ;)

Laat ons weten of het met de nieuwe simkaart wel lukt!
Dat is nog eens service. Hartelijk dank hiervoor. Mocht het werken dan laat ik je dat weten.
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor, we zijn erg benieuwd naar je reactie!
hoi hoi, ben ik weer.
Het nieuwe kaartje zit nu in het toestel, de andere simkaart kon ik niet meer gebruiken.
echter moet deze nog wel geactiveerd worden. kunnen jullie dat ook nog voor mij verzorgen??
Ik hoor graag als het gelukt is.

vriendelijke groetjes van mij 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

Dat regelen we natuurlijk ook graag voor je! :)

De simkaart zelf activeren is niet gelukt begrijp ik? Je kunt dan mij in het welbekende privéberichtje het nieuwe simkaartnummer van jouw zoon sturen. Ik zorg dan dat de simkaart zo spoedig mogelijk wordt geactiveerd.

Laat je weten of het allemaal gelukt is?

Reageer