Beantwoord

Simkaartnummer wordt afgewezen bij nummerbehoud

• 21 maart 2016
  • 1 reactie
  • 571 Bekeken

Ik wil graag mijn nummer behouden bij het afsluiten van een abonnement bij BEN. Echter krijg ik steeds een afwijzing omdat mijn SIM kaartnummer niet juist is. Maar dit staat toch echt op het kaartje..... Hoe krijg ik dit nu rond. Ik wil graag mijn nummer behouden.:D
icon

Beste antwoord door David 22 maart 2016, 11:45

Hey Nance42,

Welkom op ons Forum! Je gaat ons dus verlaten voor onze blauwe vriend? ;)

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook via de chat contact hebt opgenomen en dat mijn collega Marion je heeft geïnformeerd. De aanvraag voor nummerbehoud kan pas op 18 april worden gedaan, om deze reden krijg je een afwijzing. Had je ondertussen ook al contact opgenomen met BEN over je vraag over het abonnement?

We hebben op het forum ook een uitgebreid topic over het aanvragen van nummerbehoud. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt om je aanvraag succesvol door te geven.

Laat even weten of je overal uit bent gekomen, want als je nog vragen hebt dan staan we daar klaar voor natuurlijk! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nance42,

Welkom op ons Forum! Je gaat ons dus verlaten voor onze blauwe vriend? ;)

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook via de chat contact hebt opgenomen en dat mijn collega Marion je heeft geïnformeerd. De aanvraag voor nummerbehoud kan pas op 18 april worden gedaan, om deze reden krijg je een afwijzing. Had je ondertussen ook al contact opgenomen met BEN over je vraag over het abonnement?

We hebben op het forum ook een uitgebreid topic over het aanvragen van nummerbehoud. Hier staat alle informatie in die je nodig hebt om je aanvraag succesvol door te geven.

Laat even weten of je overal uit bent gekomen, want als je nog vragen hebt dan staan we daar klaar voor natuurlijk! 🙂

Reageer