Beantwoord

Sms met verificatiecode niet ontvangen


Ik heb dus gisteren mijn simkaart gekregen, maar nu wil ik mijn nummerbehoud regelen, krijg ik geen verificatiecode naar mij toegestuurd en nu zijn we al dagje verder. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 november 2017, 10:15

Hoi Surajr_,

Dat is vreemd! Je wilt natuurlijk wel gelijk gebruikmaken van het nieuwe abonnement!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij. De conclusie was dat het simkaartnummer niet overeenkomt met het mobiele nummer. Klopt dat? Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet, zodat dit probleem opgelost gaat worden.

Ik hoop dat je snel gebruik kunt maken van het nieuwe simkaartje. Mocht het toch niet goed verlopen, trek dan vooral aan de bel!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Surajr_,

Dat is vreemd! Je wilt natuurlijk wel gelijk gebruikmaken van het nieuwe abonnement!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij. De conclusie was dat het simkaartnummer niet overeenkomt met het mobiele nummer. Klopt dat? Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet, zodat dit probleem opgelost gaat worden.

Ik hoop dat je snel gebruik kunt maken van het nieuwe simkaartje. Mocht het toch niet goed verlopen, trek dan vooral aan de bel!

Reageer