Beantwoord

Status van nummerbehoud

  • 22 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 497 Bekeken

Hallo ik heb nummerbehoud aangevraagd van me vorige abbo van t-mobile naar een nieuwere, daarna kreeg ik 2 berichten op me telefoon dat ze de aanvraag hadden ontvagen.
Daarna heb ik niks meer gehoord en probeer op de site de status te checken maar elke keer als ik het probeer zegt ie van oeps er ging iets mis probeer het later nog is
Dus zou graag willen dat er even naar gekeken kon worden.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thalina 24 oktober 2016, 16:09

Hoi Mike,

Begrijpelijk dat je dit wilt weten! Ik zie in het systeem dat jouw aanvraag is afgekeurd, omdat jouw huidige abonnement nog tot en met 12/01/2017 loopt. Je had nummerbehoud aangevraagd voor 14/10/2016, maar dat is dus niet mogelijk. Jouw nummer kan pas vanaf 13/01/2017 worden overgezet naar het nieuwe abonnement. Ik zie wel dat je op 25/07/2016 heb nieuwe abonnement hebt aangevraagd. Een nieuw abonnement gaat altijd automatisch na 4 maanden in om fraude te voorkomen, dus hij zal naar verwachting rond 25/12/2016 ingaan. Je zult dus een paar weken twee abonnementen hebben. Mag ik vragen waarom je een volledig nieuw abonnement hebt afgesloten en niet hebt verlengd? Was je huidige toestel kapot? Je kon vanaf 13/09/2016 verlengen met jouw huidige abonnement.

Op 15/09 heb je een sms ontvangen over jouw nummerbehoud aanvraag, maar uit jouw vraag was dit niet geheel duidelijk. Je kunt maximaal twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Dus in jouw geval kan dat 13/11/2016. Als je vanaf die datum nummerbehoud aanvraagt via deze pagina voor 13/01/2017, zal de aanvraag wel goedgekeurd worden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mike,

Begrijpelijk dat je dit wilt weten! Ik zie in het systeem dat jouw aanvraag is afgekeurd, omdat jouw huidige abonnement nog tot en met 12/01/2017 loopt. Je had nummerbehoud aangevraagd voor 14/10/2016, maar dat is dus niet mogelijk. Jouw nummer kan pas vanaf 13/01/2017 worden overgezet naar het nieuwe abonnement. Ik zie wel dat je op 25/07/2016 heb nieuwe abonnement hebt aangevraagd. Een nieuw abonnement gaat altijd automatisch na 4 maanden in om fraude te voorkomen, dus hij zal naar verwachting rond 25/12/2016 ingaan. Je zult dus een paar weken twee abonnementen hebben. Mag ik vragen waarom je een volledig nieuw abonnement hebt afgesloten en niet hebt verlengd? Was je huidige toestel kapot? Je kon vanaf 13/09/2016 verlengen met jouw huidige abonnement.

Op 15/09 heb je een sms ontvangen over jouw nummerbehoud aanvraag, maar uit jouw vraag was dit niet geheel duidelijk. Je kunt maximaal twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Dus in jouw geval kan dat 13/11/2016. Als je vanaf die datum nummerbehoud aanvraagt via deze pagina voor 13/01/2017, zal de aanvraag wel goedgekeurd worden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer