Beantwoord

Status van nummerportering


ik heb vorige week nummerportering aangevraagd, mijn huidige provider heeft hiervoor ook toestemming gegeven (ik heb daarvan bericht ontvangen van t-mobile). Als wensdatum wordt echter 03-11-2017 aangegeven, terwijl ik helemaal geen datum heb opgegeven (anders dan zsm). Wordt nu de portering pas op 03-11-2017 uitgevoerd of kan dat ook eerder gebeuren?
icon

Beste antwoord door David 10 oktober 2017, 13:23

Hoi Wending7,

Logisch dat je hier even wat meer over wilt weten!

Er geldt altijd standaard één maand opzegtermijn en ik zie dat jouw aanvraag op 4 oktober is gedaan. Dit betekent dus inderdaad dat jouw nummer per 4 november wordt omgezet. Dit staat verder los van abonnement of PrePaid. Zo spoedig mogelijk is in dit geval dan ook 4 november en dan wordt jouw nummer overgezet.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Wending7,

Logisch dat je hier even wat meer over wilt weten!

Er geldt altijd standaard één maand opzegtermijn en ik zie dat jouw aanvraag op 4 oktober is gedaan. Dit betekent dus inderdaad dat jouw nummer per 4 november wordt omgezet. Dit staat verder los van abonnement of PrePaid. Zo spoedig mogelijk is in dit geval dan ook 4 november en dan wordt jouw nummer overgezet.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reageer