Beantwoord

T-Mobile account werkt niet meer na overstap

• 4 juli 2017
  • 6 reacties
  • 479 Bekeken

Hoi,

Ik ben van T-Mobile Prepaid overgestapt naar een T-Mobile Basis Sim abonnement, en vervolgens nummerbehoud aangevraagd omdat ik graag mijn oude nummer wilde behouden. Dit is ongeveer een week geleden allemaal succesvol verlopen, maar op mijn huidige T-Mobile account kan ik nu niks meer. Ik kan niks van mijn verbruiksstatus etc. zien, omdat ik als 'Prepaid klant' ben ingelogd terwijl ik met dit nummer nu een abonnement heb. Ik kan niet zien of ik dit kan aanpassen (als het aan te passen is), want ik heb nergens toegang tot, maar ik kan ook geen nieuw account maken omdat er al een account is met mijn nummer. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Sam- 4 juli 2017, 16:42

Hoi hoi Brigitte,

Leuk om je hier op het forum te zien, welkom!

Hmm dat is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen het graag voor je op. Vind je het goed als ik je account verwijder, zodat je een nieuw en goed werkend account kan aanmaken? Als je hiermee akkoord gaat dan krijg je van ons een seintje wanneer je een nieuw account kan aanmaken. Daarna zou alles weer goed moeten werken.

Om je account te kunnen verwijderen heb ik je 06-nummer nodig Zou je mij deze in een privébericht willen sturen? Alvast bedankt!

We wachten je reactie af. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Heel vreemd. Het lijkt me toch dat deze situatie continu aan de orde is bij Tmobile. Ik vraag me af wat er in jouw geval fout is gegaan.
Als ik dit lees, durf ik als prepaid klant niet over te stappen naar basis-sim, terwijl dit juist eenvoudig zou moeten zijn en voor Tmobile voordeliger.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Brigitte,

Leuk om je hier op het forum te zien, welkom!

Hmm dat is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen het graag voor je op. Vind je het goed als ik je account verwijder, zodat je een nieuw en goed werkend account kan aanmaken? Als je hiermee akkoord gaat dan krijg je van ons een seintje wanneer je een nieuw account kan aanmaken. Daarna zou alles weer goed moeten werken.

Om je account te kunnen verwijderen heb ik je 06-nummer nodig Zou je mij deze in een privébericht willen sturen? Alvast bedankt!

We wachten je reactie af. 🙂
Hoi Issam!

Gaan we doen, ik zal meteen een privébericht sturen met mijn nummer. Bedankt voor het antwoord!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Brigitte,

Bedankt voor je berichtje, ik heb je account inmiddels verwijderd. Je kan over minimaal 30 minuten opnieuw een account aanmaken. Deze zou goed moeten werken!

Laat je ons even weten of het is gelukt? 🙂
Hoi Brigitte,

Bedankt voor je berichtje, ik heb je account inmiddels verwijderd. Je kan over minimaal 30 minuten opnieuw een account aanmaken. Deze zou goed moeten werken!

Laat je ons even weten of het is gelukt? :)

Hoi Issam,

Ik heb inmiddels een nieuw account kunnen aanmaken, en heb toegang tot alles! Bedankt voor de hulp en nog een fijne dag!

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Brigitte,

Ah super. Ik ben blij dat alles weer werkt. Bedankt voor je berichtje en hopelijk tot snel weer op het forum. 🙂

Reageer