Beantwoord

t mobile prepaid naar T-mobile BB prepaid

• 18 juni 2011
  • 8 reacties
  • 389 Bekeken

1. hoe vraag ik nummerbehoud aan bij het overstappen van prepaid naar BB prepaid t-mobile?
  2. klopt het dat ik bij nummerbehoud geen gebruii kan maken van de 6 maanden gratis BB diensten en internet à 12,50 per maand
Dank alvast voor het beantwoorden van deze vragen, de aanschap van een BB prepaid pakket wordt hier door bepaald nl!
icon

Beste antwoord door Roan 18 juni 2011, 15:16

@prepaidnaarBB

Op het moment dat je nummerbehoud wil op een PrePaid simkaart komt op beide simkaart zowel het beltegoed als de promotie te vervallen. Wanneer je nummerbehoud gaat uitvoeren gaat het gratis data-tegoed dus verloren.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +12
Welkom!

1. Nummerbehoud kan je aanvragen via de klantenservice van T-mobile.

2. Volgens mij krijg je dan gewoon de 6 maanden hoor, alleen weet ik het niet 100% zeker.
Ik hoop dat de 6 maanden vrij BB diensten internet gewoon mee kunnen worden genomen, maar ging twijfelen door het antwoord van een moderator in dit topic. Daar staat in dat alles komt te vervallen....
Reputatie 5
@prepaidnaarBB

Op het moment dat je nummerbehoud wil op een PrePaid simkaart komt op beide simkaart zowel het beltegoed als de promotie te vervallen. Wanneer je nummerbehoud gaat uitvoeren gaat het gratis data-tegoed dus verloren.
@aeon ok, dat is dus een duidelijk antwoord. Dan wordt het dus meteen overstappen naar een andere provider denk ik, zou alleen bij T mobile gebleven zijn als ik gebruik kon maken van de 6 maanden bundel.
Reputatie 4
Ja, dat is verstandig! Om naar een andere provider over te stappen die altijd 12,50 euro per maand rekent voor BB gebruik.
Bij T-Mobile 2,50 vast en MAXIMAAL 10 euro al naar gelang gebruik.
Gebruik je de BB services eens 2 maanden wat minder ben je dus bij T-Mobile al 20 euro goedkoper uit.
Kijk dus even wat verder dan je neus lang is en dreig niet direct met overstappen (ook al zal T-Mobile niet wakker liggen als een klant die alles voor niets wil opstapt.)
Reputatie 4
En nog een kleine aanvulling;

Je kunt ook 6 maanden wachten met het nummerbehoud aanvragen, dan spreek je op je oude nummer een voicemailbericht in met jouw nieuwe (tijdelijke) nummer. Ga je 6 maanden gebruik maken van het gratis internetgebruik (of totdat je het maximum data hebt opgebruikt, volgens mij is dit 2GB).
Na die 6 maanden ga je nummerbehoud aanvragen, je hebt immers met een prepaid geen maandelijkse kosten.
En misschien bevalt het nieuwe nummer jou intussen zo goed dat je deze wilt behouden..................
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb ook nummerbehoud gedaan maar nu lees ik dat dan de 6 maanden gratis internet komt te vervallen terwijl aan de telefoon werd gezegd dat deze gewoon zou blijven hoe zit dit nu????
Reputatie 6
@Ambiebambie

Zoals Aeon aangeeft komt het gratis datategoed bij nummerbehoud te vervallen.

Reageer