Vraag

Telefoon kwijt: nummerbehoud

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje geleden mijn telefoon kwijtgeraakt en daarin zat natuurlijk ook mijn simkaart.
Erg vervelend, maar ik heb een mooie nieuwe telefoon op het oog (wel t-Mobile, maar via gsmtopdeal). Nu ben ik alles aan het invullen en ik wil graag mijn nummer behouden. Ze vragen daar om het nummer van mijn simkaart.

Mijn mobiele nummer is (of was, eigenlijk) 0616**.

Misschien kan iemand van t-Mobile mij helpen om mijn simkaartnummer te achterhalen, of mij vertellen hoe ik dit aan kan pakken?

Vriendelijke groet, Sanne

6 reacties

Reputatie 7
Hoi Sanne,
Heb je het kaartje niet meer waar je pin- en pukcode op staan? Daar staat ook het simnummer op, ICC en 16 cijfers.
Hee Caspar, thanks! Slim, ik heb even gezocht en inderdaad dat boekje gevonden.
Het ICC-nummer heeft meer cijfers (19), dus ik twijfelde nog even: maar ik heb het sim-nummer gevonden op mijn garantiebewijs en het is inderdaad hetzelfde nummer.
Dankjewel!
Reputatie 7
Klopt, het zijn er inderdaad 19. Ik had ze niet geteld maar dacht uit het hoofd te weten dat het er 16 waren.

Veel plezier met je nieuwe telefoon.
Reputatie 5
@SadieJ / Sanne
Ik zie dat je goed geholpen bent door Caspar

.
Ik heb je nog een privébericht gestuurd met daarin je simkaartnummer.

Bedankt Caspar voor je hulp in dit topic! Hiervoor heb je reputatiepunten voor het hartje van mij ontvangen.
Hallo,ik wil ook erg graag mijn nummer behouden, alleen heb ik de verpakking van mijn simkaart niet meer, waar de nummer namelijk op stond,en is mijn telefoon gejat, waardoor ik mijn simkaart nummer ook niet kan achterhalenzouden jullie me alstublieft willen helpen, want het was egt een erg mooie en handige nummer, ik heb 5 minuutjes in de t-mobile winkel gestaan om uiteindelijk de juiste nummer te kunnen vinden

groetjes en alvast bedankt
Reputatie 2
@Salamm96
Vervelend om te lezen dat je toestel gestolen is en hierdoor je niet meer in bezit bent van je mobiele telefoonnummer en het nummer van de simkaart. 😞 Gaat het om het account waarmee je bent ingelogd waar je de gegevens van wilt weten? Als het om een ander account gaat, kun je mij dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum. Met deze gegevens kan ik nakijken of ik het telefoonnummer en het nummer van de simkaart kan achterhalen.

Reageer