Beantwoord

Telefoonnummer kiezen

• 18 maart 2017
  • 2 reacties
  • 1887 Bekeken

Een aantal jaar geleden had ik een abonnement bij T-Mobile met een handig te onthouden nummer. Ik kreeg toen echter een zakelijke telefoon en heb het nummer helaas laten verlopen. Nu wil ik binnenkort weer een prive abonnement gaan afsluiten. Kan ik via de klantenservice het oude nummer kiezen als deze nog vrij mocht zijn? Het nummer is van oorsprong ook van T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Muberra 20 maart 2017, 11:45

Hi Marcel80,

Dat zou heel handig zijn als je weer terug kon naar je oude nummer. Ik begrijp waarom je het vraagt! Dat is alleen niet mogelijk. Mobiele telefoonnummers worden na afloop van het abonnement 2 maanden vastgehouden en daarna weer vrijgegeven aan nieuwe klanten. Onze Klantexpert IamPuk heeft hier helemaal gelijk in!

Het kan natuurlijk wel voorkomen dat je je telefoonnummer wilt wijzigen (nadat je particuliere abonnement is ingegaan). Er kunnen verschillende redenen zijn om jouw telefoonnummer te willen veranderen. Op deze pagina vind je de kosten en verschillende mogelijkheden voor een nummerwijziging. In sommige gevallen is de eerste wijziging kosteloos, het is dan ook handig om gelijk aan te geven waarom je jouw nummer wilt laten wijzigen.

Mocht je nog vragen hebben, stel het dan gerust! Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Als het al een paar jaar geleden is ben ik bang dat het niet mogelijk is. 06-nummers worden tijdelijk in een "potje" gestopt en daarna weer opnieuw uitgegeven.
Reputatie 4
Hi Marcel80,

Dat zou heel handig zijn als je weer terug kon naar je oude nummer. Ik begrijp waarom je het vraagt! Dat is alleen niet mogelijk. Mobiele telefoonnummers worden na afloop van het abonnement 2 maanden vastgehouden en daarna weer vrijgegeven aan nieuwe klanten. Onze Klantexpert IamPuk heeft hier helemaal gelijk in!

Het kan natuurlijk wel voorkomen dat je je telefoonnummer wilt wijzigen (nadat je particuliere abonnement is ingegaan). Er kunnen verschillende redenen zijn om jouw telefoonnummer te willen veranderen. Op deze pagina vind je de kosten en verschillende mogelijkheden voor een nummerwijziging. In sommige gevallen is de eerste wijziging kosteloos, het is dan ook handig om gelijk aan te geven waarom je jouw nummer wilt laten wijzigen.

Mocht je nog vragen hebben, stel het dan gerust! Ik sta voor je klaar!

Reageer