Vraag

Telefoonnummer omzetten naar ander t-mobile abonnement?

Vraagje.
Is het mogelijk om mijn bestaande nummer (T-mobile) om te zetten naar een nieuw T-Mobile abonnement? Ik heb namelijk een aanbieding op het oog welke niet geld voor abonnement verlenging en zoek een manier om dit voor elkaar te krijgen, zonder mijn nummer kwijt te raken.

Ben benieuwd. In iedergeval bedankt,

Pieter

11 reacties

Reputatie 7
@Jimmeke

Wij kunnen de nummers niet switchen, wel kan het nummer van je man geporteerd worden naar dit abonnement en dat jezelf een nieuw contract afsluit met een nieuw nummer. Je kunt ook het contract van je man vernieuwen met een bijbehorend nieuw toestel en dat jij het toestel gebruikt en op je account een internet voordeelbundel afsluit.
Ik heb een tmobile abonn. en die loopt mei 2013 af. Mijn man heeft een tmobile abonn. die weer verlengt mag worden.

Maar ik wil een nieuwe telefoon met internet. Kan evt. mijn man mijn abonn. nemen met zijn nummer. En dat ik zijn

abonn. verleng met mijn nr.
Reputatie 5
@pbrink
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je huidige contract, 30 april als einddatum heeft. Je hebt een nieuw contract inmiddels aangevraagd. Kun je mij in een privébericht het simkaartnummer van je nieuwe simkaart doorgeven? Ik ga er dan voor zorgen dat je huidige nummer aan dit contract wordt gekoppeld. Je hebt wel een opzegtermijn van 1 maand op je huidige contract.

@metalass58
Ik zie dat je nummer op 24 juni is gekoppeld aan je nieuwe contract. Kun je aangeven of je hiervan nog steeds geen gebruik kunt maken?
Reputatie 2
Goeiemorgen ..volgens mijn My T-Mobile page,is het vandaag einde contract.Heb 3 maanden geleden nummerbehoud aangevraagd en moet dus vanaf vandaag mijn nieuwe abo in....2 jaar geleden faalde T-Mobile hopeloos inzake nummerbehoudt ,koste me ook 2 extra maanden .Echter...ik kon net,uurtje geleden ,nog steeds bellen en sms,sen met m,n "verlopen"abonnement.Toch vreemd dat het niet goed verwerkt wordt op de My T-Mobile page.26ste krijg ik ,n nieuwe bundel,en die wil ik uiteraard niet.Klantenservice bracht me geen steek verder.....gaat het opnieuw gebeuren??Heb m,n telefoon ook echt hard nodig.Kan dit via ,n moderator gechecked worden .tnx.
Reputatie 6
Badge +12
@Pbrink,

Ja er kan wel eens wat mis gaan inderdaad.
Probeer het eens bij Typhone te vragen inderdaad en bel dan eventueel T-mobile op.

Succes
@Dave6700 Thanks, ik ga morgen eerst de aanbieder nogmaals bellen (Typhone) en anders daarna toch misschien de prepaid manier. Al klinkt de prepaid manier echt als een weg waar makkelijk wat fout gaat 🙂
Reputatie 6
Badge +12
Nee dat moet de klantenservice inderdaad doen.
Die kunnen hem omzetten zodat je daarna dus nummerbehoud kan doen.
@Dave6700
Hoe werkt omzetten naar prepaid, is dat een kwestie van de klantenservice te bellen? Of kan ik dat ook via My T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +12
@Pbrink,

Dat is vreemd, het zou gewoon moeten kunnen hoor.
Omzetten naar Prepaid is ook zo klaar hoor.
Nummerbehoud kan, maar dan zien ze het als een verlenging. Omdat ik al bij t-mobile zit en bij t-mobile blijf.

Als oplossing werd aangedragen dat ik mijn abbonement om moet zetten naar prepaid en dan een aanvraag doen. Dit klinkt alleen als een beetje veel werk. Iemand hier ervaring mee?
Reputatie 6
Badge +12
Welkom Pieter,

Tuurlijk, je kan altijd nummerbehoud aanvragen bij zulke zaken.
Staat dat er niet bij op de site?

Reageer