Beantwoord

Telefoonnummer overdragen

• 20 december 2016
  • 6 reacties
  • 1098 Bekeken

Mijn broer gebruikt al jarenlang mijn abonnement. Hij wil nu zijn eigen abonnement afsluiten echter mijn telefoonnummer mee nemen. Mijn contract zou dan stoppen. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 december 2016, 11:28

Hi Imbtom,

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt! Ik zie dat Kijkdan jou al van de perfecte oplossing heeft voorzien. Ik zie dat je huidige abonnement op 16-01-2017 afloopt dus je broer kan het abonnement verlengen via bijvoorbeeld My T-Mobile en dan kan hij contractovername uitvoeren. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over contractovername aanvragen.

Een tip voor je broer voor wanneer hij zijn abonnement heeft verlengd. Maak een T-Mobile Samen groep aan! Daarmee kun je een groep van 2 tot 6 mensen samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan iedereen in de groep een maandelijks cadeau ontvangen zoals 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur en €2,50 factuurkorting. Super handig dus!

Laat je even weten of je nu voldoende informatie hebt? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!

Fijne feestdagen! 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Goedemorgen en welkom op het T-mobile forum.

Hij zou jouw abonnement kunnen overnemen waardoor hij ook gelijk het telefoonnummer heeft.
De onderstaande link staat uitgelegd hoe je dat moet doen.
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3310
Reputatie 7
Badge +20
Hi Imbtom,

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt! Ik zie dat Kijkdan jou al van de perfecte oplossing heeft voorzien. Ik zie dat je huidige abonnement op 16-01-2017 afloopt dus je broer kan het abonnement verlengen via bijvoorbeeld My T-Mobile en dan kan hij contractovername uitvoeren. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over contractovername aanvragen.

Een tip voor je broer voor wanneer hij zijn abonnement heeft verlengd. Maak een T-Mobile Samen groep aan! Daarmee kun je een groep van 2 tot 6 mensen samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan iedereen in de groep een maandelijks cadeau ontvangen zoals 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur en €2,50 factuurkorting. Super handig dus!

Laat je even weten of je nu voldoende informatie hebt? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!

Fijne feestdagen! 😃
Is er ook een optie tot telefoonnummer overnemen zonder contract overnamen aangezien daar kosten bij komen kijken? Mijn abbonement bij t-mobile komt toch te vervallen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lmbtom,

Je broer kan een nieuw contract bij ons nemen en dan nummerbehoud aanvragen als je dat liever hebt. Vind je een goed idee als ik een belafspraak plan met mijn collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen ze samen met jou of je broer kijken naar een passend abonnement. Zij kunnen dan ook direct je nummerbehoud regelen.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! 🙂
Bedankt voor het antwoord. Hier heb ik voldoende informatie aan. Bel afspraak is niet nodig. Zal binnenkort zelf contact opnemen met jullie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Imbtom,

Is goed! Laat maar weten als je ons nodig hebt! Nog een fijne jaarwisseling! 🙂

Reageer