Beantwoord

Van verloren prepaid naar abonnement

• 14 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1423 Bekeken

Hoi forum!

Ik heb op 5 januari een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu is dat nummer van een Prepaid sim, die ik ben verloren, dus de winkelmedewerker vertelde mij dat mijn abonnement pas over ongeveer een weekje actief zou zijn en heeft me in de tussentijd een nieuwe prepaid sim meegegeven (die trouwens wel mijn oude nummer bevat). Nu is het inmiddels dus al bijna 10 dagen, en ik heb nog steeds geen sms of email ontvangen dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Op mijn contract staat ook als activeringsdatum de dag van nummerpotering, dus daar heb ik ook niet heel veel aan. Mijn vraag is dus hoe lang dit nog kan duren? Want als het echt te lang is, dan ga ik denk ik gewoon vragen of ik in de tussentijd een ander nummer kan krijgen op mijn abonnement. (Dat kan toch? Mijn simkaart eerder laten activeren in de winkel?)

Alvast dank!
S.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 januari 2018, 17:09

Hoi hoi S.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden en wanneer je gebruik kan maken van je abonnement.

In het systeem zie ik dat er op dit moment nog geen nummerbehoud aanvraag bekend is bij ons. Vreemd, aangezien onze collega's hebben aangegeven dat dit wel in orde is gemaakt. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Allereerst heb ik gelijk de activatiedatum van je abonnement naar vandaag aangepast. Je kan dus vanaf NU gebruik maken van je nieuwe abonnement. Let wel op dat je belt met het tijdelijke nummer wat je hebt ontvangen.

In de tussentijd kan je via onze website snel en makkelijk nummerbehoud aanvragen zodat je uiteindelijk het nummer wat nu gekoppeld is aan je PrePaid simkaart kan gebruiken bij je abonnement!

Ik hoop dat je blij bent met de oplossing die ik je heb geboden, als je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi S.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden en wanneer je gebruik kan maken van je abonnement.

In het systeem zie ik dat er op dit moment nog geen nummerbehoud aanvraag bekend is bij ons. Vreemd, aangezien onze collega's hebben aangegeven dat dit wel in orde is gemaakt. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Allereerst heb ik gelijk de activatiedatum van je abonnement naar vandaag aangepast. Je kan dus vanaf NU gebruik maken van je nieuwe abonnement. Let wel op dat je belt met het tijdelijke nummer wat je hebt ontvangen.

In de tussentijd kan je via onze website snel en makkelijk nummerbehoud aanvragen zodat je uiteindelijk het nummer wat nu gekoppeld is aan je PrePaid simkaart kan gebruiken bij je abonnement!

Ik hoop dat je blij bent met de oplossing die ik je heb geboden, als je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je. 🙂
Hartelijk dank!!
Meteen nummerbehoud aangevraagd!!😊
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi,

Graag gedaan hoor! Ik zie dat de nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd en morgen zal plaatsvinden, bijna dus. 😃

Heel veel plezier met je abonnement, vergeet niet om je aan te melden voor T-Mobile Samen, T-Mobile Extra en als je vrienden of familie hebt die ook een T-Mobile abonnement willen aanschaffen, maak dan gebruik van de vriendenkorting. 😉

Reageer