Vraag

veranderen telefoonnummer abonnement

• Debutant
  • 0 reacties
Beste medewerker,

Ik heb twee abonnementen bij u, de ene loopt nog ong. anderhalf jaar, de ander loopt 25-10 a.s. af. Ik wil het laatstgenoemde abonnement (die afloopt op 25-10) beeindigen, en het telefoonnummer dat bij dat abonnement hoort, op het eerstgenoemde abonnement zetten (die nog ong. anderhalf jaar doorloopt). Graag verneem ik van u of dat mogelijk is en hoe ik dat kan regelen.

10 reacties

Reputatie 4
Hi NPE,

Dit kun je zelf heel makkelijk online regelen via http://www.t-mobile.nl/nummerbehoud. Als je daar nummerbehoud aanvraagt, wordt je 'oude' abonnement opgezegd en het nummer overgezet naar je nieuwe abonnement.

Groet,
Casper.
Reputatie 3
Hoi npe,

Dit kan, middels nummerbehoud. De opzegtermijn is dan een maand. Als je dit bijvoorbeeld vandaag aangeeft, kan het nummer op 20/11 mee naar het eerste abonnement en eindigt het oude abonnement automatisch. Dit is te regelen via: www.t-mobile.nl/nummerbehoud
Reputatie 6
Hallo Npe,

Welkom bij ons op het Forum en bedankt voor jouw bericht! :)
Ik begrijp dat je dit graag wil weten! Door gebruik te maken van nummerbehoud is dit mogelijk. Ik zie ook dat je dit aangevraagd hebt zodat op 20 november jouw nummer overgezet wordt 🙂
Hallo

Ik zou graag mijn nummer zo snel mogelijk wil veranderen. Hoe kan dit?
Reputatie 1
Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Hiervoor wordt door T-Mobile wel een vergoeding gevraagd.
En wat houd deze vergoeding in? Ik las op internet dat als je je telefoonnummer wilt veranderen, het de eerste keer gratis is..
Reputatie 1
Bij T-Mobile betaal je €20,34 voor een nieuw nummer. Meer informatie hierover kun je Klik hier vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miccchelle123,

In principe betaal je hier inderdaad €20,34 voor, maar er zijn altijd uitzonderingen. Kun je zeggen waarom jij het nummer zou willen wijzigen? Mocht dit nou iets zijn dat je liever privé houdt, dan kun je mij ook een privébericht sturen.

Voor de voorwaarden over het wijzigen van een nummer kun je de link bekijken die Dennisk76 je heeft gestuurd. :)

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik zie even nergens staan waar ik een privé bericht kan sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Als je op mijn gebruikersnaam klikt, links naast dit bericht, dan krijg je de optie 'Privébericht'. 🙂

Reageer