Beantwoord

Verkeerde datum nummerbehoud

  • 23 september 2016
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 2
Beste,

Ik heb nummerbehoud aangevraagd omdat ik binnen T-mobile een nieuw abonnement heb afgesloten. Ik had al een abonnement bij T-mobile en heb gisteren de informatie ingevuld voor de aanvraag van nummerbehoud.

Mijn oude contract loopt af op 9 november, maar mijn nummerbehoud gaat pas in vanaf 14 november. Betekent dit dat ik 5 dagen niet kan bellen en smsen?
icon

Beste antwoord door Issam 27 september 2016, 12:34

Hallo Diejan,

Een terechte vraag! Begrijpelijk dat je meer informatie wilt hebben over deze periode.

Om je gelijk gerust te stellen; in deze periode kan je gewoon bellen, gebeld worden en internetten met dezelfde voorwaarden als nu. Hier veranderd dus niets in.

Normaal zouden je kortingen ook aan het eind van je contractperiode stoppen, maar om je in deze situatie niet te benadelen heb ik de kortingen verlengd tot aan de dag van nummerbehoud. Zo ga je ook op je laatste factuur van het huidige abonnement niet meer betalen. Heb je alsnog vragen over je eindfactuur omdat deze er anders uit ziet? Neem dan een kijkje op onze factuur uitleg pagina. :)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en alles nu duidelijk is. Heb je alsnog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder DieJan!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Diejan,

Een terechte vraag! Begrijpelijk dat je meer informatie wilt hebben over deze periode.

Om je gelijk gerust te stellen; in deze periode kan je gewoon bellen, gebeld worden en internetten met dezelfde voorwaarden als nu. Hier veranderd dus niets in.

Normaal zouden je kortingen ook aan het eind van je contractperiode stoppen, maar om je in deze situatie niet te benadelen heb ik de kortingen verlengd tot aan de dag van nummerbehoud. Zo ga je ook op je laatste factuur van het huidige abonnement niet meer betalen. Heb je alsnog vragen over je eindfactuur omdat deze er anders uit ziet? Neem dan een kijkje op onze factuur uitleg pagina. :)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en alles nu duidelijk is. Heb je alsnog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder DieJan!
Reputatie 2
Klinkt als een duidelijk antwoord, dankjewel!
Reputatie 6
Badge +16
Graag gedaan hoor DieJan! 😉

Reageer