[Verouderd] Nummerbehoud aanvragen, hoe doe ik dat precies?

Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12958 reacties
De informatie uit dit topic is verouderd, sinds 16 juni 2018. In dit topic vind je het nieuwe proces rondom nummerbehoud. Daar kun je ook eventuele vragen stellen.

Dit topic gaat op slot.
This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoe lang duurt de uitvoering van nummerbehoud bij overgang van Prepaid naar Abo, beide bij T-Mobile?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Jaap,

Leuk dat je dit vraagt! Als je overstapt van PrePaid naar een abonnement met nummerbehoud, moet je rekening houden met ongeveer twee werkdagen voordat jouw nummerbehoud wordt uitgevoerd. Dus dat gaat best snel 🙂 Op deze pagina vind je nog meer informatie voor als je van PrePaid naar een abonnement gaat. Heb je al een abonnement uitgekozen? Als je het fijn vindt om daarbij geholpen te worden, dan kan ik je ook laten bellen door mijn collega zodat hij je advies kan geven over een nieuw abonnement dat bij je past. Laat maar weten of je hier gebruik van wilt maken! En kun je dan ook aangeven of je gebeld kunt worden op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd (hier zit al een abonnement aan gekoppeld)?

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! We helpen graag!
Dank je voor de uitgebreide instructies. Ik heb nog een tip die eigenlijk in dit verhaal niet zou mogen ontbreken: de T Mobile shop!
Daar is het voor ons ter plekke in 1x geregeld. Veel minder gedoe dus.
En goedkoper omdat de shop geen Eur 20 aansluitkosten rekent (wat natuurlijk ook vreemd zou zijn als je al (prepaid)klant bent bij T Mobile), en wel restitutie geeft voor ongebruikt prepaid tegoed (dit kan niet wanneer je via de T Mobile webshop bestelt).
Reputatie 7
Badge +18
Hey Jaap,

Top dat het gelukt is! Bovenstaande instructies gaan inderdaad over nummerbehoud wanneer je van provider switcht. Gelukkig hebben we ook deze pagina met informatie over een overstap van PrePaid naar abonnement. Daar staat ook wat jij aangeeft. 🙂

Mochten wij nog ergens hulp bij kunnen bieden, let us know!