Beantwoord

Waar vind ik mijn simkaartnummer ?

Ik wil overstappen naar een andere privider alleen wil ik wel nummerbehoud hebben. Alleen heb ik daar een simkaart nummer voor nodig maar waar vind ik mijn simkaart nummer ?
icon

Beste antwoord door vosje 14 augustus 2012, 19:40

Die vind je op je Simkaart,die moet je er even uithalen dan zie je een nummer staan,succes
Gr Meta

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 2
Die vind je op je Simkaart,die moet je er even uithalen dan zie je een nummer staan,succes
Gr Meta
De simkaart zat oorspronkelijk in een kaart ter grootte van een bankpas. Op deze kaart staat ook je simkaart-nummer, net als je pincode en puk-code. Good luck.
Je simkaart nummer begint met 893116211..

Je kunt het eventueel ook opvragen bij de klantenservice.
Reputatie 2
@C.Lokhoff
Is het inmiddels gelukt met het vinden van het simkaartnummer?

Andere forum leden bedankt voor de reacties. 🙂
Reputatie 2
Ik wil ook graag mijn simkaart nummer weten. Deze is door gebruik en omzetting naar mini-sim onleesbaar geworden! Graag een pm van de mod.
Reputatie 5
@MBT

Ik heb je een reactie gestuurd in een privébericht.
Ik wil ook graag overstappen naar een andere provider en mijn nummer behouden. Ik moet ook mijn simkaartnr invullen. Dit doe ik, maar dan geeft de andere site aan dat mijn simkaartnummer niet behoort tot t-mobile... Ik kan dus geen ander abonnement afsluiten. Iemand die raad weet?
Reputatie 6
Badge +16
@jw14986

Ik heb je een Privebericht gestuurd met jouw simkaart nummer daarin. Zou je willen controleren of dit nummer overeenkomt met het nummer wat je nu probeert in te vullen? Ik hoop dat het hiermee opgelost wordt. 🙂
Ik kan mijn simkaartnummer ook niet meer lezen en heb hem nodig om over te stappen. Hoe kan ik mijn nummer opvragen?
Reputatie 4
Hallo Sushimuis, welkom oip het forum.

Je simkaartnummer kun je vinden op het doosje van je simkaart.
Dit nummer staat ook gewoon op de simkaart zelf.
Hoe kom ik achter mijn klantnummer en simkaartnummer?
Hoe kom ik achter mijn klantnummer?

Hoe kom ik achter mijn klantnummer en simkaartnummer?

Inmiddels de tel opengesloopt, nu mijn klantnummer nog.
Reputatie 6
@alieneurope

Je klantnummer kun je terugvinden op je facturen 🙂!
Reputatie 6
Dit topic is gesloten.

Je kunt je simkaartnummer opvragen in dit topic.