Vraag

waarom is de aanvraag afgewezen ?

Hallo,
op 31 mei heb ik bij vodafone een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud omdat ik het zat ben bij t-mobile. Mijn contract loopt op 16 juli af bij t-mobile en omdat nummerbehoud niet in het weekend geregeld kan worden is de aanvraag bij vodafone op 18 juli gezet maar in de status bij t-mobile stond dinsdagavond dus dat deze is afgewezen op 6 juni , op maandag dus. ik heb nog geen brief gehad van t-mobile zoals dat erbij vermeld stond dat ik die zou krijgen. En nu kan ik de status niet meer bekijken ? Bij vodafone is de status via internet nog 'wij wachten op t-mobile'
Waarom is de aanvraag afgewezen en per welke datum zou dit dan wel mogelijk zijn ? de 15e juli ?
Graag zsm reactie....

5 reacties

Reputatie 5
@ahajente
Op 8 juni is de aanvraag afgewezen voor 18 juli omdat de aanvraag niet juist is binnengekomen. De reden hiervan is dat het simkaartnummer en telefoonnummer niet overeen komen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met je vorige provider zodat zij de aanvraag nogmaals kunnen versturen.
intussen had ik telefonisch contact opgenomen met vodafone, raar dat het simkaart nummer bij jullie niet goed is doorgekomen want op het formulier dat ik heb staat het simkaart nummer correct ingevuld.

In elk geval heeft vodafone direct een nieuwe aanvraag ingediend en ik hoop dat het nu snel geregeld is 🙂
Reputatie 6
@ahajente
Ik zie dat het verzoek van 8 juni is afgewezen. Op 9 juni is er een nieuwe aanvraag gedaan, deze aanvraag is op 10 juni ook afgewezen, omdat het T-Mobile simkaartnummer niet juist is. Ik heb je via een privébericht het juiste T-Mobile simkaartnummer toegestuurd. Je kunt door je nieuwe provider opnieuw nummerbehoud laten aanvragen met het juiste simkaartnummer.
Dit nummer is echter EXACT hetzelfde nummer als dat zowel ik als vodafone nu al een paar keer hebben doorgegeven !!! Ik heb je net een privebericht gestuurd maar toen had ik dit nog niet gelezen, Nu begin ik dus wel erg boos te worden. Wat is dit voor onzin ? Hoe vaak moeten wij een nummer doorgeven dat jij in je prive bericht ook vermeld , wat ook vermeld is via dm bij Twitter ? Jullie hebben dit nummer al !!
Reputatie 6
@ahajente
Ik begrijp dat je het vervelend vind, echter is het van belang dat het juiste simnummer wordt doorgegeven in de aanvraag van Vodafone. Als Vodafone het verkeerde simnummer in de aanvraag zet, kan het nummerbehoud niet worden goedgekeurd.

Reageer