Beantwoord

Waarom is mijn aanvraag voor nummerbehoud afgewezen?

• 23 november 2016
  • 6 reacties
  • 630 Bekeken

Forum Team 9 minuten geleden
Hoi,ik heb een nieuwe abbonement bij jullie aangevraagd met nummer behoud. Maar de aanvraagd is afgewezen, na telefonisch contact kunnen ze me niet vertellen waarom het afgewezen is. Maar nu loop mijn huidige abbonement bij de andere provider bijna af.wat nu? …
icon

Beste antwoord door Skyrider 24 november 2016, 11:14

Per: Reden afwijzing Nummerbehoud

Als uw aanvraag is afgewezen, informeren we u in een brief of sms over de reden en over wat u kunt doen om het Nummerbehoud alsnog plaats te laten vinden.

Ook kunt u op onze website de status van uw aanvraag bekijken, met de reden van een eventuele afwijzing.

Bekijk de status van uw aanvraag

Tot zo ver ik kan zien moet een reden altijd gegeven worden. Weet je toevallig ook of het afgewezen is door T-Mobile of door je huidige provider? Voor de zekerheid zou ik ook je huidige provider bellen voor nader informatie, en of wachten op een reactie van een moderator.

Met vriendelijke groeten,
DBrandsma
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Per: Reden afwijzing Nummerbehoud

Als uw aanvraag is afgewezen, informeren we u in een brief of sms over de reden en over wat u kunt doen om het Nummerbehoud alsnog plaats te laten vinden.

Ook kunt u op onze website de status van uw aanvraag bekijken, met de reden van een eventuele afwijzing.

Bekijk de status van uw aanvraag

Tot zo ver ik kan zien moet een reden altijd gegeven worden. Weet je toevallig ook of het afgewezen is door T-Mobile of door je huidige provider? Voor de zekerheid zou ik ook je huidige provider bellen voor nader informatie, en of wachten op een reactie van een moderator.

Met vriendelijke groeten,
DBrandsma
Reputatie 7
Badge +20
Hey Aline.Ger,

Het is inderdaad opmerkelijk, maar jouw aanvraag voor nummerbehoud is zonder reden weer ingetrokken. Ik kan je dus ook niet helpen aan de reden van afkeuring, ook al had ik dat graag gedaan!

Je hebt het contract afgesloten via GSMWeb zie ik, zij hebben ook de aanvraag voor nummerbehoud voor jou gedaan. Voor de reden van afwijzing kun je dus het beste direct met hen contact opnemen om na te laten gaan waarom deze aanvraag verwijderd is. Je kunt dit eventueel ook direct bij de provider doen, maar er is een kans dat zij je vervolgens ook naar GSMWeb doorverwijzen.

Houd je ons op de hoogte of het allemaal in orde is gekomen? Ik hoop dat je nummer gauw wordt omgezet! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten. :)

@Dbrandsma
Bedankt voor jouw antwoord! Dit klopt ook helemaal!
Hoi David

Ik heb al contact gehad met gsm web zij konden niet zien wat de reden van afwijzing was en dat ik toch moest wenden aan t mobile.
Dit heb ik gedaan maar zij konden mij de reden ook niet vertellen. Ze kunnen ook niet aangeven of het om het nummerbehoud gaat of om iets anders zoals meerdere abbonementen op 1 naam of het financiële plaatje alles heb ik netjes ingediend. Als ze mij de reden van afwijzing kunnen vertellen dan kan ik de juiste stappen ondernemen
Bedankt ik zie graag nog een reactie van jullie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aline.ger,

Kun je aangeven vanaf welke provider het nummer komt dat je naar ons overgezet wilt hebben? Heb je al contact gehad met jouw huidige provider? Zij kunnen aangeven waarom jouw nummerbehoud is afgewezen. Ik heb verder nog gezocht in het systeem of ik kon achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie dat er op 22/11 een nieuw abonnement is aangevraagd en de aanvraag voor nummerbehoud is ook gelijk goedgekeurd. Gisteren is hierover ook telefonisch contact geweest en aangegeven dat het nummer op 23/12/2016 wordt overgezet. Het nummer dat wordt overgezet eindigt op -502, klopt dat?

Kan het zo zijn dat er nog een abonnement is aangevraagd op 22/11? En dat voor dit tweede nieuwe abonnement ook nummerbehoud is aangevraagd? Ik zie namelijk nog twee nummerbehoudaanvragen die zijn ingediend op 22/11 en 24/11. Beide keren is de aanvraag afgewezen. Ik zie daar alleen geen mobiel nummer bijstaan, dus ik kan niet controleren aan welk abonnement dit gekoppeld is. Voor deze afwijzing kun je het beste contact opnemen met jouw huidige provider.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi...bedankt voor je antwoord, ik heb op 22-11 2 aanvragen gedaan en 1 is goedgekeurd met nr.eindigt met-502 .na telefonisch contact met t-mobile moest ik maar weer opnieuw aanvragen en deze heb ik op de 24ste gedaan ook deze werd mij verteld door gsm web ,dat het ook afgekeurd werd.
Maar de eigenlijke reden is mij niet verteld of het om nummerbehoud gaat.
Ik laat het nu zoals het is en kijk wel wat ik verder nog ga doen. Bedankt voor het uitzoeken.
Groetjes Aline.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Aline,

Fijn dat Thalina je in ieder geval al meer informatie heeft gegeven. Het gaat dus wel om 2 verschillende nummerbehoud aanvragen voor 2 verschillende abonnementen? Mochten wij je hier verder nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden! Mocht het weer verkeerd gaan dan kun je het beste wel contact opnemen met de provider waar het nummer vandaan komt. Mochten wij dat zijn dan hoor ik dat ook graag! We staan voor je klaar!

Reageer