Hoi,ik heb een nieuwe abbonement bij jullie aangevraagd met nummer behoud. Maar de aanvraagd is afgewezen, na telefonisch contact kunnen ze me niet vertellen waarom het afgewezen is. Maar nu loop mijn huidige abbonement bij de andere provider bijna af.wat nu? …
Beste antwoord door Skyrider
Per: Reden afwijzing Nummerbehoud
Tot zo ver ik kan zien moet een reden altijd gegeven worden. Weet je toevallig ook of het afgewezen is door T-Mobile of door je huidige provider? Voor de zekerheid zou ik ook je huidige provider bellen voor nader informatie, en of wachten op een reactie van een moderator.
Met vriendelijke groeten,
DBrandsma
Bekijk origineel
Als uw aanvraag is afgewezen, informeren we u in een brief of sms over de reden en over wat u kunt doen om het Nummerbehoud alsnog plaats te laten vinden.
Ook kunt u op onze website de status van uw aanvraag bekijken, met de reden van een eventuele afwijzing.
Bekijk de status van uw aanvraag
Tot zo ver ik kan zien moet een reden altijd gegeven worden. Weet je toevallig ook of het afgewezen is door T-Mobile of door je huidige provider? Voor de zekerheid zou ik ook je huidige provider bellen voor nader informatie, en of wachten op een reactie van een moderator.
Met vriendelijke groeten,
DBrandsma