Vraag

Wanneer nummerbehoud aanvragen?

• 30 april 2017
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Bestelling geplaatst. Volgens de daaropvolgende mail zou ik nummerbehoud kunnen aanvragen (wat ik ook graag wil!). Alleen op de pagina vraagt hij naar een sim nummer van de nieuwe sim, welke ik nog niet in bezit heb.

Moet ik de simkaart eerst in huis hebben/ophalen en dan thuis nummerbehoud aanvragen of moet dit in de winkel gebeuren?

Eind mei loopt mijn huidige contract bij de andere provider af.

3 reacties

Hoi magenta, welkom op het klantenforum.

Als je een nieuw abonnement hebt besteld via de website, zou je een simkaart thuisgestuurd moeten krijgen. Je tijdelijke T-Mobile telefoonnummer en simkaartnummer staan dan op het plastic kaartje. Als je die hebt ontvangen kun je nummerbehoud aanvragen vanuit 'de luie stoel'. Je hoeft er niet per sé voor naar een T-Shop toe te gaan. :)

Houd er bij de aanvraag voor nummerbehoud wel rekening mee dat de meeste providers een opzegtermijn van één maand hanteren, anders wordt de aanvraag automatisch afgewezen en moet je 'm opnieuw aanvragen.
Moet ik thuis aanwezig zijn, of wordt het bezorgd per brievenbus (via PostNL)?

Het gaat om Sim only, overstappen vanuit een andere provider zonder toestel.
Reputatie 4
Hi Magenta,

Leuk dat je naar ons bent overgestapt. Ik wil je ook van harte welkom heten bij T-Mobile! :D

Het antwoord van Kaassausje is helemaal correct. De envelop met de nieuwe simkaart erin zul je per brievenbuspost ontvangen, dus je hoeft er niet speciaal voor thuis te blijven.

Als je er niet uitkomt met het nummerbehoud formulier, geef dan een gilletje en komen wij je helpen!

Reageer