Beantwoord

0 MB internetbundel

• 27 november 2016
  • 31 reacties
  • 1699 Bekeken

Reputatie 4
Ik was vandaag in de T-Mobile winkel en daar heb ik mijn hebt abonnement verlengt met 2 jaar. Ik wou een data bundel van 0 MB dus dat ik alleen gebruik kan maken van een lager snelheid.

Ik keek samen mee met de verkoper op de scherm en zag de 0 MB optie maar dit kon de verkoper niet kiezen. hij kon een 6GB bundel kiezen en dan kon ik dit later zelf aanpassen. Ik zal dan wel eenmalig extra kosten hebben. Ik heb helaas niet gevraagd waarom dat zo is.
Nu ben ik thuis bezig dit bundel te verlagen naar 0 MB maar deze optie is niet aanwezig. Alleen "Geen internet" maar dat is niet wat ik zoek.
Kan iemand van T-Mobile deze data bundel aanpassen van 6 GB naar 0 MB.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Lodan 27 november 2016, 19:33

Hoi Onra,

Klopt het dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt afgesloten?
In dat geval is er een kleine verwarring ontstaan. "Geen internet" betekent namelijk alleen dat je geen snel internet hebt. maar dat het langzame internet wel beschikbaar blijft.
Wil je dus gewoon je bundel omlaag zetten en altijd de mogelijkheid kunnen hebben om whatsappjes en dergelijke te kunnen versturen, dan kun je deze dus veilig op "Geen internet" zetten. :)

Wat betreft de winkel kom ik hier graag nog op terug. Zij hebben precies dezelfde mogelijkheden om dit af te sluiten als je online zou doen, en daar is de optie voor "0MB snel/ oneindig langzaam" ook beschikbaar.
Bekijk origineel

31 reacties

Badge +9
Hoi Onra,

Klopt het dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt afgesloten?
In dat geval is er een kleine verwarring ontstaan. "Geen internet" betekent namelijk alleen dat je geen snel internet hebt. maar dat het langzame internet wel beschikbaar blijft.
Wil je dus gewoon je bundel omlaag zetten en altijd de mogelijkheid kunnen hebben om whatsappjes en dergelijke te kunnen versturen, dan kun je deze dus veilig op "Geen internet" zetten. :)

Wat betreft de winkel kom ik hier graag nog op terug. Zij hebben precies dezelfde mogelijkheden om dit af te sluiten als je online zou doen, en daar is de optie voor "0MB snel/ oneindig langzaam" ook beschikbaar.
Reputatie 4
Hoi Lodan,

Bedankt voor je super snelle antwoord.
Ja inderdaad. Ik heb "Stel Samen & Stel" en ik was inderdaad er vanuit gegaan dat "Geen internet" geen internet betekend. En ja. Ik gebruik het voor Whatsapp, hoe wist je dit? :D

Wat betreft die optie "0MB snel/ oneindig langzaam" dat kon de verkoper niet kiezen/verwerken.
Dus daarom had hij de optie "6 GB" aangevinkt (wat voor mij niet had gehoeven) en kon ik deze later aanpassen. Deze verandering zou dan een maand later ingaan waardoor ik eenmalig extra kosten moet betalen.

Heel vreemd waarom zou dan de verkoper het dan niet meteen op 0MB hebben gezet? En waarom zeggen dat het niet kan?
Best snel internet trouwens die 4G, 153,30/26,59 Mb/s
Badge +9
Hoi Lodan,

Bedankt voor je super snelle antwoord.
Ja inderdaad. Ik heb "Stel Samen & Stel" en ik was inderdaad er vanuit gegaan dat "Geen internet" geen internet betekend. En ja. Ik gebruik het voor Whatsapp, hoe wist je dit? :D

Wat betreft die optie "0MB snel/ oneindig langzaam" dat kon de verkoper niet kiezen/verwerken.
Dus daarom had hij de optie "6 GB" aangevinkt (wat voor mij niet had gehoeven) en kon ik deze later aanpassen. Deze verandering zou dan een maand later ingaan waardoor ik eenmalig extra kosten moet betalen.

Heel vreemd waarom zou dan de verkoper het dan niet meteen op 0MB hebben gezet? En waarom zeggen dat het niet kan?
Best snel internet trouwens die 4G, 153,30/26,59 Mb/s

Haha. Ja, de verwarring is goed te begrijpen.
Je had deze wel in de prijslijst kunnen terugvinden 😉 https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2016/stel-samen-stel-bij-111016.pdf

Ik ging er lichtelijk van uit dat het enkel Whatsapp was in verband met de snelheid. Dit is te weinig voor wat zwaarder gebruik, en bijna iedereen gebruikt WhatsApp voor contact, dus daarom 😉.
Gelukkig ben je wel blij met je maandje snel internet (of ieder geval de snelheden). Dat zijn snelheden die ik met een vaste internet lijn ook haal, dus voor een mobiele verbinding is dat echt top!

Om het lekker vrolijk te houden: welk toestel heb je gekozen en ben je er erg tevreden mee, of heb je een sim-only genomen? Het lijkt me niet dat de telefoon uit je avatar die snelheid haalt, maar ik laat me graag verbazen 😃
Reputatie 4
He, het is wel een Samsung SGH-G600, ik geloof dat het ook internet had... :8

Die mobiel gebruik ik al jaren niet meer... Ik heb een andere gekocht waarmee ik een hele goeie deal hebt gemaakt.

Ik heb de Lenovo Moto Z Play 32GB gekocht, dit was beschikbaar voor een meer dan 50% korting plus ik heb al mijn spaarpunten kunnen verzilveren voor een kleine aanbetaling waardoor de mobiel voor mij 156,60 kost. Maar dan komt er nog bij dat de "Stel Samen & Stel" niet 10 euro maar 5 euro per maand kost bij deze mobiel, dus een besparing van 120 euro. Dus prijs mobiel is dan 36,50.

De mobiel werkt perfect, reageert snel, de vingerafdruk werkt goed. De batterij zou super moeten zijn, gister allerlei apps op geïnstalleerd en er mee gespeeld 😃. Batterij is nu nog 75% vol. Ik heb de toestel nog geen 1 dag dus het is nog afwachten maar ik heb er een goed gevoel over. De glas is niet echt kras bestendig, ik heb helaas al een klein krasje, gelukkig onderin de hoek. Dus er komt een screen protector erop.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Onra,

Leuk gesprek hebben jullie al gehad! Ik spring er toch nog even bij om te vragen of je wilt dat ik de 6GB bundel voor je uitzet. Je kunt dan, zoals Lodan al aangaf, wel gewoon nog gebruik blijven maken van onbeperkt internet op lage snelheid. Dat zit namelijk standaard in je Startabonnement inbegrepen. :D

Het is voor mij nog wel een klein raadsel waarom mijn collega niet voor 0 MB heeft gekozen bij de verlenging. Je hebt hier in ieder geval wel een super mooie 'Mobile Madness' korting aan over gehouden. Je hebt nu namelijk 6 GB voor €10,-. De 1GB en 3GB bundel schelen hier maar 50 cent en 1 euro van. Mocht je dus tóch gebruik willen maken van een databundel dan is hij wel heel voordelig. Als je toch echt liever geen databundel wilt geef je mij dan even een seintje? Dan verwijder ik hem voor je!

Verder super fijn om te horen dat je blij bent met je Moto Z Play! Veel plezier er mee en ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 4
Hoi Amy,

Bedankt voor het meedenken.
Ik begrijp nu dat het "Geen internet" hetzelfde is als de "0 MB" data bundel, als het zover kan ik het zelf aanpassen. Maar dit zou aangepast moeten worden in "Geen internet bundel" of "0 MB", wat er nu staat is misleidend.

Ik ga het gewoon proberen deze maand en zie hoe het me bevalt.

Een ander iets, tijdens de verkoop had ik nog gevraagd om de abonnement in te laten gaan per 1 december. Dit kon hij niet verwerken in het systeem of de systeem gaf hem die mogelijkheid niet.
Ik meende dat ik eerder gevraagd had, met andere abonnementen, en dat was nooit een probleem. Dus de abonnement is ingegaan op 27 november wat ik op zich wel jammer vond. 1 december was veel leuker en makkelijker om rekening mee te houden.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Onra,

Je hebt eigenlijk best wel een punt! Als je inderdaad de 'Geen internet'-bundel kiest heb je dus nog wel langzaam internet uit het Startabonnement. Ik heb dit zojuist doorgezet naar ons team achter de My T-Mobile. Wellicht kunnen ze het binnenkort een keer aanpassen om meer duidelijkheid te geven!

Verder was het aanpassen van de startdatum van je abonnement niet mogelijk omdat het om een verlenging ging. Het systeem zet je verlenging dan automatisch direct achter je huidige contact of in jouw geval ging hij direct in omdat je vorige abonnement al verlopen was. Een volgende keer zou je bijvoorbeeld op de eerste van een maand het beste kunnen verlengen om de startdatum op de eerste te krijgen. 🙂
Reputatie 4
Ik ben langs de winkel geweest omdat ik nu een oneindig bel bundel zou hebben. Alleen niet volgens Mijn T-Mobile. Data limiet en bellen EU is wel aangepast aan de nieuwe abonnement alleen de bel bundel is nog van mijn oude abonnement. Over 7 dagen zou ik nieuwe tegoed hebben wat ook apart is. Aangezien mijn nieuwe abonnement op 27-11 is ingegaan.

Heb ook gevraagd hoe het zat met de 0 MB data bundel en waarom dat niet mogelijk was te nemen toen ik mijn nieuwe abonnement afsloot.
Wel blijkbaar mag de winkel personeel geen 0MB data bundel verkopen. Dit lijkt me heel sterk maar terugdenkend de verkoper heeft alleen tegen me gezegd dat hij het niet op 0MB kon zetten. Hij heeft het dus niet geprobeerd, dus de probleem zou best niet technisch van aard kunnen zijn maar gewoon beleid.

Je kan het natuurlijk zelf terugzetten naar "Geen internet". En op zich was het wel leuk om het eens te proberen en te zien wat mijn nieuwe mobiel voor snelheden kan halen. Maar het heeft voor mij geen meerwaarde.

@Amy
Hoe staat het "Geen internet" keuze, weet jij inmiddels waarom er gekozen is voor deze misleidende omschrijving? En wat weet jij van dit beleid bij winkel personeel? Het is dat ik het zelf gehoord heb van de winkelpersoneel anders had ik het niet gelooft.

ps. @Amy
Ik had ook gezegd dat ik op 1 december terug kan komen zodat inderdaad de abonnement per 1 december inging. 😃, Alleen ik kon niet zo lang wachten, op die nieuwe mobiel. 😛
Reputatie 6
Badge +15
Hi Onra,

Leuk dat je nog even terug bent gekomen op het forum! Ik zie op jouw My T-Mobile wel dat je gebruik maakt van ' Bellen onbeperkt + 120 EU'. Je ziet alleen in de teller de 120 minuten voor in de EU. De overige minuten die je belt gaat nergens 'vanaf' omdat je de onbeperkt bundel hebt. Vandaar dat je daar ook niet zo'n mooi balkje van ziet. Verder heb ik zojuist een bericht gestuurd naar de T-Shop in Leeuwarden. Ik ben namelijk niet bekend met dit beleid en ben benieuwd hoe en waarom zij op die manier te werk gaan. Wellicht is het écht niet mogelijk of ging er iets verkeerd. Ik zie wel dat je ondertussen bijna 2GB hebt verbruikt! Leuk dat je er in ieder geval wat aan hebt!

De woordkeuze voor 'Geen internet' op My T-Mobile is nu doorgestuurd en er is een verzoek ingediend om dit te laten aanpassen. Wanneer dit precies aangepast gaat worden kan ik niet zeggen. Eens in de zoveel tijd krijgt My T-Mobile een soort update en dan worden er verschillende verzoeken en aanpassingen in één keer uitgevoerd. We zijn er in ieder geval mee bezig en hopelijk nemen we zo, met dank aan jouw feedback, weer wat onduidelijkheid weg bij een hoop klanten! Thanks daarvoor!

Ik snap trouwens dat je niet tot 1 december wilde wachten.. heb daar zelf ook altijd last van! 😉
Reputatie 4
Hi Onra,
Ik zie op jouw My T-Mobile wel dat je gebruik maakt van ' Bellen onbeperkt + 120 EU'. Je ziet alleen in de teller de 120 minuten voor in de EU. De overige minuten die je belt gaat nergens 'vanaf' omdat je de onbeperkt bundel hebt. Vandaar dat je daar ook niet zo'n mooi balkje van ziet.

Hoi Amy, bedankt voor je antwoord.
Wat ik verwarrend vind is dat naast "120 min. EU" waarvan ik nog 64 over heb, ook heb "Bellen 150 min SO", waarvan 77 min nog over. Die 150 min is van mijn oude abonnement.

Hi Onra,
Ik zie wel dat je ondertussen bijna 2GB hebt verbruikt! Leuk dat je er in ieder geval wat aan hebt!

Voornamelijk door speedtest op verschillende locaties 😃. Dat scheelt behoorlijk van 48/8 tot 150/30.

Ik heb het niet nodig, het is dat in de winkel dit niet meteen op 0MB kon worden gezet anders had ik het niet eens genomen. Ik ben zeer benieuwd wat jij te horen krijgt hierover.

Ik vraag me verder af of er nog meer mensen zijn met soort gelijke ervaring.

Als ik de data bundel wil aanpassen, dat zie ik de aanbiedingsprijzen nog bij staan. Maar dit is toch alleen bij het afsluiten van een abonnement? En niet als je het later aanpast.

We zijn er in ieder geval mee bezig en hopelijk nemen we zo, met dank aan jouw feedback, weer wat onduidelijkheid weg bij een hoop klanten! Thanks daarvoor!
😃
Reputatie 6
Badge +15
Hey Onra,

O,ja! Ik zie nu inderdaad dat je oude bundel er ook nog staan. Ik vermoed ook dat deze na 13 december weg is, mocht dat niet het geval zijn dan weet je mij te vinden! 😉

Zo te zien haal je wel goede snelheden! Op deze pagina vind je nog wat uitgebreide informatie over de internetsnelheid. Als je benieuwd bent naar snelheden van anderen kun je altijd even in het netwerk-forum kijken of daar een topic hierover starten!

Als je de bundels aanpast dan vervalt de korting die je hebt maar bij een andere bundel krijg je wel weer een andere korting. Als jij nu je bundel bijvoorbeeld aanpast naar Internet M dan vervalt de korting van de L-Bundel maar ontvang je wel korting voor internet M, op het moment is die bundel ook voor de helft van de prijs en zal je er €7,50 voor betalen in plaats van €15,-!
Reputatie 4
Hey Onra,
Verder was het aanpassen van de startdatum van je abonnement niet mogelijk omdat het om een verlenging ging. Het systeem zet je verlenging dan automatisch direct achter je huidige contact of in jouw geval ging hij direct in omdat je vorige abonnement al verlopen was. Een volgende keer zou je bijvoorbeeld op de eerste van een maand het beste kunnen verlengen om de startdatum op de eerste te krijgen. :)

@Amy
Ik heb mijn 1e factuur binnen van de nieuwe abonnement.
Ik wilde dat mijn abonnement in zal gaan per 1e van de maand. Leek me leuk/handig om dit factuur echt over per maand te krijgen. Maar het ging in per 28e. Maar als ik de nieuwe factuur bekijk had het waarschijnlijk niets uitgemaakt. De 1e factuur is van 1,5 maand en gaat in de nieuwe periode over de 13e t/m 12e.

Blijkbaar is dat 13e t/m 12e absoluut.
Ik heb even mijn oude facturen beken vanaf 2008, en die zijn allemaal van de 13e t/m 12e. :8
Dus macht der gewoonte:?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Onra,

Je hebt gelijk! Je krijgt inderdaad al die tijd je bundel op dezelfde datum! Inderdaad.. macht der gewoonte! 😉

Fijne feestdagen Onra!
Reputatie 4
Hi Onra,

Verder heb ik zojuist een bericht gestuurd naar de T-Shop in Leeuwarden. Ik ben namelijk niet bekend met dit beleid en ben benieuwd hoe en waarom zij op die manier te werk gaan. Wellicht is het écht niet mogelijk of ging er iets verkeerd. Ik zie wel dat je ondertussen bijna 2GB hebt verbruikt! Leuk dat je er in ieder geval wat aan hebt!

Hoi Amy,
Heb je iets gehoord betreft bovenstaande?
Ik zie nu dat de 0 MB data bundel alleen bij de T-mobile basis sim only is.
En niet meer met de T-Mobile Go Sim Only of met toestel.
Zie ik dat goed of kijk ik ergens overheen?

Hee cool je bent over de 10.000 reacties, gefeliciteerd. 😃
Badge +9
Hoi Amy,
Dit keer weer Lodan, geen Amy ;)

Hi Onra,

Verder heb ik zojuist een bericht gestuurd naar de T-Shop in Leeuwarden. Ik ben namelijk niet bekend met dit beleid en ben benieuwd hoe en waarom zij op die manier te werk gaan. Wellicht is het écht niet mogelijk of ging er iets verkeerd. Ik zie wel dat je ondertussen bijna 2GB hebt verbruikt! Leuk dat je er in ieder geval wat aan hebt!

Heb je iets gehoord betreft bovenstaande?

Ik ga het direct voor je navragen of er nog iets van bekend is. Hier komt een collega van Amy nog op terug (hoop ik)

Dit klopt. De abonnementen worden aangepast naar de wensen van klanten, en met het nieuwe aanbod is ook de 0GB snel/onbeperkt langzaam in de Stelsamen/Stelbij komen te vervallen.
Hier zijn de Go abonnementen voor in plaats gekomen, en omdat de wens naar grotere bundels steeds stijgt, worden deze ook populairder.

Hee cool je bent over de 10.000 reacties, gefeliciteerd. :D
Helaas is Amy geen medewerker meer en is ze erg rustig op het forum tegenwoordig. Maar ze komt soms nog wel eens langs voor leuke en vriendelijke klanten zoals jij. ;)
Misschien komt ze nog eens hoi zeggen hier, maar ik kan niets beloven.

Hele fijne paasdagen, en niet te veel paaseitjes eten (of wel, ik ben geen paaseitjespolitie :P)!
Reputatie 4
Hi Lodan,
Bedankt voor je supersnel antwoord.

Jammer dat Amy geen medewerker meer is van T-Mobile.
Maar leuk dat ze nog actief blijft op de achtergrond…

Dit klopt. De abonnementen worden aangepast naar de wensen van klanten, en met het nieuwe aanbod is ook de 0GB snel/onbeperkt langzaam in de Stelsamen/Stelbij komen te vervallen.
Hier zijn de Go abonnementen voor in plaats gekomen, en omdat de wens naar grotere bundels steeds stijgt, worden deze ook populairder.
Wat. De wens is de vader van populair?

Zeer jammer dat de 0MB databundel is vervallen.
Je maakt mij niet wijs dat het gedaan is naar de wensen van de klanten of er is heel selectief gewerkt. Ik ben een klant en ik heb geen behoefte aan een databundel van boven de 0 MB…
Ik heb de 6GB bundel een maand geprobeerd maar alleen omdat in de winkel men de 0 MB data bundel niet kon activeren, beleid. Dus had ik voor die 6 GB bundel gekozen. Het was geen meerwaarde voor mij en dus had ik het een maand later terug gezet naar 0 MB. Voor mij is dit voldoende.

Die 0MB was een optie.
Waarom deze optie eruit halen als je flexibiliteit en keuzes wilt bieden aan je klanten?

Ik heb nog even gekeken naar de GO sim only
Je hebt nu 1, 5, 10GB en unlimited in NL & EU en eventueel USA + onbeperkt bellen.
Je had 0,1,3,6,20GB en oneindig, Met 0, 120 of onbeperkt bellen. Dit is veel beter. Hiermee bied je veel meer keuze voor de klant. Dus waarom heeft dit niet de voorkeur?

De wens is grotere bundels maar je behoudt de 1GB? en 20 GB vervalt? 3 en 6 GB wordt gemiddeld 5 GB. Afgerond naar boven. :)
Oke, oneindig/unlimited/onbeperkt/limitless/infinity/wtf, is goedkoper van 70,- naar 35,-, als je dat nodig hebt, is dat mooi.

Ikzelf ben van mening dat de klant het beste af is met een zeer overzichtelijk, beperkt aanbod aan abbo's waarin de klant wel zelf kan tweaken. Dus ook voor een 0 MB bundel kan kiezen als hij/zij dit voldoende vindt.

Ben wel benieuwd of het terug te vinden is waarvan de meeste van die oude data bundels(inclusief 0MB) is verkocht. Weet jij dit Lodan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Zoals Lodan al had aangegeven werkt Amy niet meer bij T-Mobile, dus ik kan het ook niet voor je navragen. Wel kan ik je vertellen zoals Lodan ook al heeft gedaan dat we inmiddels nieuwe abonnementen hebben, namelijk T-Mobile GO. Daarbij kun je inderdaad niet meer kiezen voor 0MB. We zien dat de meeste klanten wel gebruik van internet willen maken. Als je geen internetbundel bij jouw abonnement wilt, dan kun je inderdaad kiezen voor ons Basis Sim Only abonnement. Ik zie dat jouw abonnement nog even loopt, dus je hoeft op dit moment nog niet te kiezen tussen T-Mobile GO en Basis Sim Only dus dat scheelt. Ik heb jouw feedback in ieder geval wel doorgegeven aan mijn collega die zich bezighoudt met T-Mobile GO. Altijd goed om feedback te krijgen van jullie, onze klanten, dus dank daarvoor!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Reputatie 4
Hoi Thalina,

Leuk dat je even meedenkt.
Maar vanwaar de samenvatting?
Denk je dat ik Lodan’s uitleg niet heb begrepen?

Ik weet al dat Amy niet meer bij T-mobile werkt, dat heeft Lodan al gezegd. Ook weet ik inmmidels al van de GO Sim Only en dat je niet meer kan kiezen voor de 0 MB. Dit heeft Lodan ook al aangeven, omdat er een groter vraag is naar grotere bundels waardoor blijkbaar de 0MB bundel overbodig is geworden. Net als, gek genoeg, de 20GB bundel...
En natuurlijk willen de meeste klanten gebruik maken van internet, ik ook, met de bundel 0MB heb je nog steeds internet. Wat is je punt?

Ik zelf maak vooral gebruik van internet (4G) voornamelijk voor WhatsApp. Als er meer klanten zijn die voor grotere bundels gaan of jullie kunnen daardoor meer klanten binnenhalen. Dan ben ik daar niet tegen, waarom zou ik?

Het een sluit toch de andere niet uit?

Waarom dan de keuze zo sterk beperken voor de klanten?
Je had zo mooi systeem, bellen en/of interneten met onbeperkt SMSen, en dan nog variaties binnenin. Toen ik mijn laatste mobiel kocht kon ik het heel mooi tweaken op de website, dat was super. Ik had ook echt een super december deal.

Met sim only heb je keuze uit 150 of 300 minuten.
En 0MB, 500MB, 1GB en 2GB en 0, 100 en onbeperkt sms’jes.
Hier kun je nog gaan tweaken. Wel jammer dat hier geen onbeperkt bellen bij zit.
Ik ken nog genoeg mensen die een mobiel alleen gebruiken voor bellen. Is vaak ook een zeer simple mobiel.

Go sim only heb je 1GB+onbeperkt bellen NL, 5GB+onbeperkt bellen NL, 10 GB+onbeperkt bellen NL en unlimited NL&EU en nog unlimited NL,EU&USA
Zeer jammer dat er geen 0MB+onbeperkt bellen NL erbij zit. Dat zal doorrekend 13 euro /mnd zijn of 12,50 zonder korting.

Hoi Onra,
Zoals Lodan al had aangegeven werkt Amy niet meer bij T-Mobile, dus ik kan het ook niet voor je navragen.
Je hoeft het niet aan Amy te vragen, die werkt niet meer bij T-mobile.

Doe het zoals Amy het gedaan heeft, vraag het de T-Shop in Leeuwarden. Hopelijk krijg je sneller antwoord dan Amy. Straks krijg ik een ex-collega van je die uitlegt dat Thalina niet meer werkt bij T-mobile dus zij/hij kan het ook niet meer navragen...

Bedankt dat je mijn feedback hebt doorgegeven.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Orna,

Het was goed bedoeld 😉 Ik dacht dat je het fijn zou vinden als een T-Mobile medewerker het verhaal van Lodan nog even zou bevestigen, vandaar mijn samenvatting. Zoals gezegd kan ik op dit moment weinig veranderen aan de abonnementen, maar ik heb wel jouw feedback doorgegeven intern zodat er naar gekeken kan worden of we hier misschien iets aan gaan veranderen. Ik kan je niets beloven, maar wie weet!

Het verhaal van de T-Mobile Shop is alweer een paar maanden geleden, dus ik denk niet dat zij het nog kunnen herinneren. Verder weet ik dat bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement het altijd mogelijk is geweest om ook bij het afsluiten van een abonnement voor 0MB te kiezen. Het was niet verplicht om een internetbundel te nemen. Ik ga er dan ook vanuit dat er een misverstand is geweest in de T-Mobile Shop. Sorry daarvoor! Ik zie in ieder geval dat je jouw internetbundel op dit moment op 0MB hebt staan, dus dat staat nu in ieder geval goed.

Ik hoop dat dit in ieder geval meer duidelijkheid geeft. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik het graag. Voor nu een fijn weekend toegewenst!
Reputatie 4
Hoi Thalina,
Bedankt voor je reactie.

Hoi Onra,
Het was goed bedoeld 😉 Ik dacht dat je het fijn zou vinden als een T-Mobile medewerker het verhaal van Lodan nog even zou bevestigen, vandaar mijn samenvatting.
Zo had ik het niet gezien, ik had geen rede om aan de geloofwaardigheid van Lodan te twijfelen.
Maar bedankt voor het bevestigen.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van mijn feedback, ik hoop inderdaad dat men de mogelijkheid om de 0MB bundel te kiezen weer terug zet in alle abonnee vormen. Ik ben trouwens nog steeds benieuwd welke bundel(s) het meest verkocht is tijdens de "Stel Samen & Stel Bij abonnement" periode.
Kan jij dit opzoeken? Alvast bedankt.

Ik viel over je eerdere opmerking, deze kwam bij mij verkeerd binnen.
Hoi Onra,
We zien dat de meeste klanten wel gebruik van internet willen maken. Als je geen internetbundel bij jouw abonnement wilt, dan kun je inderdaad kiezen voor ons Basis Sim Only abonnement.
terwijl deze topic er juist over gaat dat ik wel internet wil, maar dan met de 0MB bundel.

Wat betreft de volgende:
Het verhaal van de T-Mobile Shop is alweer een paar maanden geleden, dus ik denk niet dat zij het nog kunnen herinneren. Verder weet ik dat bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement het altijd mogelijk is geweest om ook bij het afsluiten van een abonnement voor 0MB te kiezen. Het was niet verplicht om een internetbundel te nemen. Ik ga er dan ook vanuit dat er een misverstand is geweest in de T-Mobile Shop. Ik heb het gevoel dat we langs elkaar heen praten, ten eerste begreep ik niet waarom Amy afwezigheid als excuus werd gegeven om niet meer uit te kunnen zoeken wat het antwoord was.
Terwijl ik dacht, stuur zelf een mail met diezelfde vraag en dan hoor je het wel.

De vraag was of de T-shop in Leeuwarden als beleid heeft of had om destijds niet de 0MB data bundel te mogen verkopen.
En nu zeg je dat het al een paar maanden geleden is dat zij het waarschijnlijk niet meer weten. Je doet hiermee wel de personeel van T-shop Leeuwarden te kort. 😞 Ik heb heel goeie ervaringen en wat minder goeie ervaringen bij de T-shop maar maar op een slecht geheugen heb ik ze (nog) niet kunnen betrappen. Het is een beleid vraag, ik vraag niet of ze bij hun koffie appeltaart of slagroomtaart hadden of beide natuurlijk. 🙂

Is het zo lastig voor je om deze vraag te stellen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Geen dank, we proberen feedback van klanten altijd door te geven want op die manier kunnen we producten eventueel verbeteren. Dus dank daarvoor! Ik kan helaas niet voor je opzoeken welke internetbundel het meeste is verkocht, maar uit eigen ervaring denk ik de 6GB bundel. De meeste klanten willen kunnen internetten op hoge snelheid en nemen daarom een internetbundel. Bij ons nieuwe T-Mobile GO abonnement kun je inderdaad niet meer kiezen voor 0MB, daar kan ik niets aan veranderen.

Wat betreft jouw vraag over de T-Mobile Shop: het gaat om een abonnement dat al maanden niet meer wordt verkocht en de kans dat ze nog weten wanneer ze dit abonnement aan jou hebben verkocht is klein omdat het al zo'n tijd geleden is. Daarom ga ik hierover geen navraag meer doen. Het kost meer tijd voor iedereen om dit uit te zoeken dan het resultaat dat het oplevert. Mocht je bij het verlengen van jouw abonnement (dat kan vanaf 27 juli 2018) eventueel tegen hetzelfde probleem aanlopen, trek dan gelijk even aan de bel. Dan neem ik alsnog contact op met de T-Mobile Shop.

Ik begrijp dat ik hiermee jouw vraag niet heb beantwoord, maar ik hoop dat je begrijpt waarom ik dit niet doe. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.
Reputatie 4
Voor degene die ook op zoek zijn naar een 0MB data bundel, voor WhatsApp. Dus met ongelimiteerde internet op lager snelheid, er is een alternatief dat aangeboden wordt door Miky.

http://www.miky.nl/gsm/sim-only/tmobile?status=nieuw&looptijd=24&data=DAT44&call=MIN44&sms=SMM05

Voor €6,50 p/m heb je 100MB(€3,00), 90 belminuten(€3,50) en 50 sms(€0,00) en dan nog de samen korting erbij wordt het maar €4,00 p/m. Hoewel ik dan voor de 200 belminuten (€4,00) ga.

Met dank aan Jeroen Hermans.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/stel-samen-stel-vervangen-door-go-sim-only-276300/index1.html
Badge +13
Ik denk op basis van voorwaarden dat Miky een foutje maakt want lees je op T Mobile dan zie je dat internet stopt als de bundel op is en kan je aanvullen met aanvullers.
Vanwege Pinksteren zal een moderator hier ook pas later op kunnen inspringen.
Badge +9
Voor degene die ook op zoek zijn naar een 0MB data bundel, voor WhatsApp. Dus met ongelimiteerde internet op lager snelheid, er is een alternatief dat aangeboden wordt door Miky.

http://www.miky.nl/gsm/sim-only/tmobile?status=nieuw&looptijd=24&data=DAT44&call=MIN44&sms=SMM05

Voor €6,50 p/m heb je 100MB(€3,00), 90 belminuten(€3,50) en 50 sms(€0,00) en dan nog de samen korting erbij wordt het maar €4,00 p/m. Hoewel ik dan voor de 200 belminuten (€4,00) ga.

Met dank aan Jeroen Hermans.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/stel-samen-stel-vervangen-door-go-sim-only-276300/index1.html

Hier ga ik toch even op inspringen met de huidige voorwaarden van T-Mobile.

Hierin staat heel duidelijk dat deze stopt na je bundel, en niet op 64kbps door gaat. Neem dit risico dus niet als je internet nodig hebt, je kan dit abonnement immers niet aanpassen!

Miky verschaft dus foutieve informatie op die pagina!
Reputatie 4
Bedankt voor de waarschuwing Rosan en Lodan,

Maar zou het niet kunnen dat Miky dit met T-mobile heeft geregeld?
En dus andere voorwaarden van toepassing zijn.

Ik stuur vanavond nog een mail naar Miky met de verzoek dit te bevestiging of verklaren hoe het wel zit.

Reageer