Vraag

2 contracten door elkaar verwisseld

• 2 mei 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb dus 2 mobiel abbonementen bij jullie,alleen staan een paar dingen door elkaar.

de start datum van de ene staat op de verkeerde abbo,en de mobieltjes die ik erbij kreeg moeten ook juist andersom.

Dit is belangerijk voor mij omdat 1 abbo door mijn schoonbroertje wordt gebruikt,en nu kan hij eerder verlengen terwijl het mijn beurt was.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kemalco 

Bij het aan gaan van een abonnement ontvang je ook een contract. Staat alles wel correct op het contract? Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik met je meekijken, want het is mij nog niet duidelijk wat er precies moet gebeuren.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @Kemalco 

Bij het aan gaan van een abonnement ontvang je ook een contract. Staat alles wel correct op het contract? Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik met je meekijken, want het is mij nog niet duidelijk wat er precies moet gebeuren.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Gedaan!

Reageer