4G/snelheid en bereikbaarheid zakelijke

• 31 mei 2020
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

4G/internet snelheid via (zakelijke) mobiele telefoon is sinds een paar dagen waardeloos. Nu dat ik jullie klantenservice probeer te bereiken (zondagavond) zijn jullie dicht; voor een internationaal bedrijf en als zakelijke dienstverlener moeten jullie gewoon 24/7 telefonisch bereikbaar zijn om goede klantenservice te bieden, zeker bij storingen waar het nu op lijkt. Het is dat ik als werknemer via mijn werkgever aan jullie vast zit, maar als ik ooit privé/zakelijk nog op zoek moet naar een provider zal ik jullie zeker niet kiezen. Het is 2020: 24/7 bereikbaarheid via een telefoonnummer is een basisvoorwaarde, laat staan als je wil excellleren op het vlak van excellente dienstverlening.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond #06

Het is niet aan te raden om je telefoonnummer in een openbaar Community dat wel 24/7 open is als naam te gebruiken. De moderators passen morgen je naam aan.🙈

Ik vraag mij af welke klantenservice van providers 24/7 zijn te bereiken? 

Je zegt zelf dat je al een paar dagen last heb, waarom heb je dan niet eerder aan de bel getrokken? 
Kan je eens een kruistest doen met je simkaart?
Misschien zit daar het probleem. Een simkaart kan altijd stuk gaan.

Ik heb geen dekking, is er een storing?

Heb je een verminderde dekking? Misschien is er een storing of zijn er geplande werkzaamheden bij jou in de buurt. Zijn er geen meldingen op jouw locatie? Check dan jouw toestel, of meld een probleem via de storingskaart voor particuliere of zakelijke klanten.

Misschien is er een storing in jouw omgeving?

Reputatie 7
Badge +10

@0610224342 

Vraag de contactpersoon van je bedrijf wat ie moet doen in zo’n situatie, Bij een aanvullende sla kan deze persoon 24/7 een storing aanmelden

Reageer