Vraag

6Gb terugzetten naar 3Gb

Ik heb vorige maand mijn abonnement verlengd met een databundel van 6 GB. In de shop is mij geadviseerd de 6 GB af te sluiten omdat ik deze na een maand toch kon terugzetten naar 3 GB en ik daarmee een hogere korting zou krijgen. Nu na een maand blijft dat ik inderdaad de 6 GB bij lange na niet opmaak. Ik heb nu mijn databundel via My T- mobile gewijzigd naar 3 GB. Echter zie ik nu dat mij dat maar een cent extra korting zou opleveren in plaats van de beloofde paar euro. Zie ik iets over het hoofd? Stel dat het inderdaad maar die 1 cent extra korting is, dan zet ik uiteraard mijn databundel weer terug op 6GB. Krijg ik die 6 GB databundel dan ook weer gewoon voor het bedrag waarvoor ik een contract hen afgesloten?

3 reacties

Ow, en een aanvullende vraag die ik vergeet; stel dat het inderdaad maar die 1 cent korting is en ik dus op de 6 GB data wil blijven, kunt u dan de wijziging die ik gedaan heb ongedaan maken? Deze zou volgens My T-mobile per 15 februari ingaan. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik het verknald heb door mijn bundel terug te zetten en ik mijn korting op de 6 GB data hierdoor verspeeld heb
Ik heb inmiddels een medewerkster van de klantenservice gesproken en zij heeft voor mij de wijziging stopgezet omdat het inderdaad maar 1 cent zou schelen. Wellicht kunt u bevestigen dat de aanpassing van de databundel is verwijderd?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi wendyclear,

Leuk dat je hebt verlengd en dat we je mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile! 😃 Ik zie dat er gisteren inderdaad contact is geweest en je databundel weer 6GB is. Ik kan me voorstellen dat €0,01 niet echt de moeite waard is. De kortingen kun je controleren via jouw My T-Mobile. Ik zie in ieder geval wel dat er kortingen zijn voor je data- en belbundel.

Ben je trouwens al op de hoogte van T-Mobile Samen? Het is geheel gratis en je hoeft alleen een groep samen te stellen via jouw My T-Mobile met vrienden, familie en/of kennissen die ook klant zijn van T-Mobile. Jullie bellen dan onderling gratis en je kunt iedere maand een cadeautje kiezen in de vorm van 500MB, €2,50 factuurkorting of dubbele aantal T-Mobile Extra punten voor je factuur.

Heb je zo de bevestiging die je zocht? Laat je even weten als je er niet uitkomt met T-Mobile Samen of hier nog vragen over hebt? Ik help je graag. Dat geldt natuurlijk ook als je andere vragen hebt. :)

Hoe was je verjaardag trouwens? Beetje laat, maar nog gefeliciteerd! Better late than never(but never late is better).

Reageer