Beantwoord

Aangemeld voor abonnement waar ik niets van weet

• 25 februari 2021
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Ik betaal al 2 jaar voor 2 abonnementen op mijn naam. Ik ben al meer dan 25 jaar abonnee bij T-mobile maar dit is ongehoord.

In juli 2019 heb ik via gebrekkig internet vanuit Italie mijn abonnement proberen te verlengen maar dit ging mis. Ik kreeg een nieuw Sim-kaartje met nieuw nummer terwijl ik mijn oude nummer kon blijven gebruiken. Ik heb de nieuwe simkaart niet geactiveerd en contact gezocht met T-mobile. De persoon vd klantenservice heeft naar zijn zeggen het recht gezet en ik kon de nieuwe simkaart vernietigen, terugsturen hoefde niet. Tot mijn verbazing zag ik dat al vanaf oktober 2019 2x het abonnementsgeld van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit is mij nooit opgevallen omdat de bedragen een paar dagen na elkaar werden afgeschreven en gelijk groot waren. 

icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2021, 10:25

Hi @janrog 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @janrog 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Hallo,  even kort samengevat. Tijdens een verblijf van mij in Italië liep mijn contract af. Aldaar heb ik op een niet geweldig functionerend internet mijn contract proberen te verlengen. Waar en hoe dit mis is gegaan weet ik niet ook de persoon van T-mobile die mijn telefoontje destijds beantwoorde begreep het ook niet. Mijn telefoon bleef gewoon werken op mijn oude nummer 06…..69 maar ik had ook een nieuwe simkaart met nieuw nummer gekregen. De servicedienst van T-mobile vertelde mij dat ik de simkaart niet moest activeren en hem kon vernietigen, terugsturen hoefde niet. 

Afgelopen week zag ik dat op mijn bankrekening 2x abonnementskosten voor t-mobile werd afgeschreven en dat dit al gebeurde vanaf augustus 2019, de bedragen waren ook ongeveer iedere keer hetzelfde zodat het mij nog nooit eerder was opgevallen. Dus betaal ik al meer dan een jaar voor een abonnement die ik nog nooit gebruikt of geactiveerd heb.

De klantenservice van T-mobile wil mij nu 50% vd kosten vergoeden wat ik absurd vind. 

[Privegegevens verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +20

Beste @janrog  Zet nooit privé gegevens openbaar.

Klik op de drie puntjes onder je bericht om die gegevens te verwijderen.

Je mag @Hajar  een privé berichtje sturen door op haar naam te klikken. 

Als ze bij mij een zelfde bedrag twee keer afboeken ga ik toch wel even vragen hoe dat zit.

hierin heb je dus ook zelf verantwoordelijkheid. Ik snap wel dat TM maar de helft wil vergoeden. 

Ben zeer teleur gesteld in T-mobile na 25 jaar en zeg mijn abonnement op

Reageer