Ik betaal al 2 jaar voor 2 abonnementen op mijn naam. Ik ben al meer dan 25 jaar abonnee bij T-mobile maar dit is ongehoord.
In juli 2019 heb ik via gebrekkig internet vanuit Italie mijn abonnement proberen te verlengen maar dit ging mis. Ik kreeg een nieuw Sim-kaartje met nieuw nummer terwijl ik mijn oude nummer kon blijven gebruiken. Ik heb de nieuwe simkaart niet geactiveerd en contact gezocht met T-mobile. De persoon vd klantenservice heeft naar zijn zeggen het recht gezet en ik kon de nieuwe simkaart vernietigen, terugsturen hoefde niet. Tot mijn verbazing zag ik dat al vanaf oktober 2019 2x het abonnementsgeld van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit is mij nooit opgevallen omdat de bedragen een paar dagen na elkaar werden afgeschreven en gelijk groot waren.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!