Beantwoord

Aanpassen abo lastig

• 21 maart 2016
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Ik zit zit 1995 bij tmobile...toen ben. Ik was altijd tevreden, nu voor de eerste keer wil ik tussentijds mijn abo aanpassen. Door het gebruik van mb's veranderd er zo veel en zo snel dat mijn huidige verouderd is. Ja ik kan mb bijkopen bij huidige bundel maar dan kost dat me bijna5 euro meer dan bestaand abo die ze aanbieden. Ik snap niet dat er dan zo moeilijk wordt gedaan. Ik wil een duurder abo en nu moet dat tegen de hoofdprijs. Ja abo omzetten is onmogelijk..... Wel mb bijboeken dat kan wel. Ik snap dat niet. Iedere nieuwe klant die op de koopjes loopt krijgt de beste aanbiedingen en trouwe klanten hebben het nakijken. Ga nu na 20 jaar trouwe klant toch om me heen kijken. Ik vind deze houding van tmobile niet van deze tijd. Iedereen moet flexibel zijn, aanpassen enz.....maar tmobile is dat blijkbaar niet, die houdt klant vast op abo uitzitten en bijboeken.......heel vreemd
icon

Beste antwoord door Sam- 22 maart 2016, 10:22

Hoi Anna,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is wel mogelijk om je bundel tussentijds te wijzigen. In het systeem zie ik dat je dit inmiddels ook met onze collega Deanga via Facebook hebt besproken. Zij heeft je aangeboden om een internet bundel voor je in te schakelen met de korting die je ook zou krijgen bij het verlengen. Op deze manier word je als vaste klant niet benadeeld.

Het lijkt mij verstandig om dit verder af te handelen via Facebook, aangezien daar het hele gesprek heeft plaatsgevonden. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er uit gaan komen samen!

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Anna,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is wel mogelijk om je bundel tussentijds te wijzigen. In het systeem zie ik dat je dit inmiddels ook met onze collega Deanga via Facebook hebt besproken. Zij heeft je aangeboden om een internet bundel voor je in te schakelen met de korting die je ook zou krijgen bij het verlengen. Op deze manier word je als vaste klant niet benadeeld.

Het lijkt mij verstandig om dit verder af te handelen via Facebook, aangezien daar het hele gesprek heeft plaatsgevonden. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er uit gaan komen samen!

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag.
Ik betaal dan meer dan de bundel op jullie site en dat begrijp ik dus niet!!! Na zoveel jaren trouwe klant is omzetten van abo niet mogelijk, alleen aanvullen en dan moet ik meer betalen dan een ander, dat is toch scheef
Reputatie 5
Badge +17
Hi Anna,

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf en onze collega Deanga ook had aangegeven is ze bereid om de bundel voor je te activeren tegen dezelfde prijs als online wordt weergegeven. Je betaalt dus precies hetzelfde voor de bundel als wanneer je een vernieuwing zou doen.

We willen graag samen met je tot een oplossing komen!
Helaas blijkt aanbod nog steeds duurder dan een nieuwe klant betaald. Ik krijg aanbod voor 18,- en nieuwe klant 14,95 pmnd.
Daar sta je dan.....ik heb nota bene maanden geleden om advies gevraagd omdat ik door de vele abo's het verschil niet meer zag. Krijg dus niet de voorlichting die ik had gehoopt. Want ik wilde de mogelijkheid abo aan te passen, evt verhogen tegen redelijke prijs. Niks redelijke prijs, gewoon hoofdprijs.
Wat is dat toch tegenwoordig,....lijkt wel of je als nieuwe klant op handen wordt gedragen en ls bestande klant.....vastgeroest zit
Ik wil de bundel...500mb, 150 belminuten en 100 sms voor 12,95 kan dat
Uiteindelijk is het super geregeld, bedankt!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anna,

Goed om te zien dat je er uiteindelijk met mijn collega toch nog uit bent gekomen, dat is erg fijn! :)

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook nog graag van je!

Reageer