Beantwoord

Aanpassen bundel

• 19 januari 2017
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Kan ik mijn huidige abonnement aanpassen zonder het daarmee te verlengen? Kan ik kiezen voor 1 GB internet erbij, bijvoorbeeld, zonder dat dit betekent dat ik mijn contract voor een jaar verleng?
icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2017, 13:04

Hi Wouter,

Ik zie dat Diego en Kaassausje jou al meer informatie hebben gegeven. Jij kan inderdaad je databundel bijstellen via My T-Mobile. Ik zie dat mijn collega jouw bundels gister heeft verhoogd naar 1Gb en je kan hem straks zelf weer omhoog of omlaag bijstellen. Dit doe je via My T-Mobile> Bundels aanpassen. Je wijziging gaat dan gelijk in!

Als je nog vragen hebt, let us know! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Wouter Middeldorp

Hallo Wouter.

Welkom op het T-Mobile forum.

Als je een abonnement hebt op T-Mobile Stel Samen & Stel Bij, dan kan je via My T-Mobile elke maand je bundel omhoog of omlaag zetten, zonder dat het contract wordt verlengd.
Heb je geen Stel Bij & Stel Samen abonnement, dan is dit echter niet mogelijk.

Als er verdere vragen zijn, dan hoor ik het graag

^ Diego
Als aanvulling: houd er rekening mee dat elke wijziging in de bundels ook direct ingaat. Niet pas wanneer je nieuwe bundels ingaan. ;)

@Fluxsystem
Bij Stel Bij is het omhoog, omlaag èn uit, bij Basis Sim is het omhoog en omlaag, maar niet lager dan waar je op bent ingestapt, net als bij de voorganger: Stel Samen en Samengesteld. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wouter,

Ik zie dat Diego en Kaassausje jou al meer informatie hebben gegeven. Jij kan inderdaad je databundel bijstellen via My T-Mobile. Ik zie dat mijn collega jouw bundels gister heeft verhoogd naar 1Gb en je kan hem straks zelf weer omhoog of omlaag bijstellen. Dit doe je via My T-Mobile> Bundels aanpassen. Je wijziging gaat dan gelijk in!

Als je nog vragen hebt, let us know! 🙂

Reageer