Beantwoord

Aanpassen bundel kost uiteindelijk meer geld?

• 1 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 296 Bekeken

Vanwege vakantie heb ik tijdelijk mijn bundel opgehoogd naar 20 GB. Nu wil ik de bundel weer terugzetten naar 6 GB en zie ineens dat ik daarvoor ineens 5,50 euro per maand meer moet betalen (12,99 euro) dan bij het afsluiten van mijn contract ((7,50 euro). Dit betekent dat ik voor de resterende duur van mijn contract zomaar 88 euro extra kwijt ben voor dezelfde bundel. Of krijg ik automatiach weer dezelfde voowaarde terug? Zo niet, dan is er toch echt sprake van een kat in de zak....
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 augustus 2016, 13:40

Hoi klavv, welkom op het klantenforum.

Wanneer je je bundels wijzigt, vervallen eventuele speciale kortingen en ga je gebruik maken van de reguliere kortingen. Dit staat opgenomen in de kleine lettertjes van de prijslijst. (Op de eerste pagina.)

Ik ga er even vanuit dat het een Stel Bij abonnement is, gezien de grootte van de bundels. Die prijslijst zegt het volgende:
"U kunt eenmaal per maand uw bundels verhogen, verlagen of uitzetten. De wijziging gaat per direct in. Op de Overeenkomst met T-Mobile kunnen kortingen staan welke gelden op het moment dat de overeenkomst is ingegaan. Indien u uw bundel voor Bellen of Internet tijdens de duur van de overeenkomst naar boven of naar beneden bijstelt, kan de vermelde korting wijzigen. Een nieuwe korting is geldig vanaf het moment dat de wijzing ingaat."
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi klavv, welkom op het klantenforum.

Wanneer je je bundels wijzigt, vervallen eventuele speciale kortingen en ga je gebruik maken van de reguliere kortingen. Dit staat opgenomen in de kleine lettertjes van de prijslijst. (Op de eerste pagina.)

Ik ga er even vanuit dat het een Stel Bij abonnement is, gezien de grootte van de bundels. Die prijslijst zegt het volgende:
"U kunt eenmaal per maand uw bundels verhogen, verlagen of uitzetten. De wijziging gaat per direct in. Op de Overeenkomst met T-Mobile kunnen kortingen staan welke gelden op het moment dat de overeenkomst is ingegaan. Indien u uw bundel voor Bellen of Internet tijdens de duur van de overeenkomst naar boven of naar beneden bijstelt, kan de vermelde korting wijzigen. Een nieuwe korting is geldig vanaf het moment dat de wijzing ingaat."
Dank je KS, dus deze 14 GB extra kosten me 99,50 euro. T-Mobile bedankt voor dit grandioos aanbod!
Het is idd Sneaky maar werkt gelukkig wel 2 kanten op! Ik raad je aan de acties van tmobile in de gaten te houden, als die weer gelden tijdens het aanpassen maak je ook weer gebruik van de dan geldende kortingen
Maar ik ben toch niet aan het beleggen, en als dat wel het geval zou zijn dan ga je toch geen 99,50 euro investeren terwijl je later mogelijk wel kunt 'verdienen' aan een of andere actie? Dan wacht je daar toch op? Bovendien wist ik geeneens dat ik 99,50 euro aan 14 GB kwijt zou zijn. Ik vind het allemaal buiten proportioneel en zou het klantvriendelijker vinden als je in ieder geval nooit slechter af zou zijn dan je overeengekomen bent bij het tekenen van het contract.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Klavv,

Je frustratie is duidelijk, maar ik wil je er toch op attenderen dat het aanmaken van dubbele topics niet is toegestaan. Kaassausje had dit ook gezien en je tweede topic gesloten.

Het klopt inderdaad dat de kortingen wijzigen wanneer je jouw bundels aanpast, Kaassausje had het goede antwoord gegeven. In de voorwaarden van je prijsplan is dit ook opgenomen. De kortingen die je ontvangt na een wijziging zijn de kortingen die op dat moment gelden. Dat kan 2 kanten op, zoals Robertvb aankaartte, want de kortingen kunnen ook voordeliger zijn dan eerder is afgesloten. Je krijgt ten allen tijde ook te zien wat je gaat betalen als je jouw bundels wilt wijzigen, zodat je kunt nagaan of dit voordelig voor jou is of niet.

Wellicht is het handig om nog even af te wachten of er een mooie deal op je pad komt voor de 6 GB. Overigens is de 20 GB op het moment ook erg scherp geprijsd, dus als dit bevalt is dit natuurlijk ook een optie.
Leuk forum. Stap 1 je kaart wat aan. Stap 2 twee 'mede klanten van Tmobile' ontkrachten je probleem Stap 3 tmbolie vat alles nog eens formeel samen en velt een eindoordeel. Probleem serieus genomen? nee. Probleem opgeslost? nee. Einde topic.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Klavv,

Jammer dat je dit zo ziet. We willen je heus wel helpen met je problemen en vragen, alleen kunnen we in dit geval niets voor je betekenen.

Als je echter andere vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je.

Reageer