Beantwoord

Aanpassen stel samen en bij ..... oid

• 11 december 2015
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

hoe kan ik de belachelijk grote internetbundel bijstellen van het nieuwe mij opgedrongen abonnement? ik zit nog drie dagen aan jullie vast en ik wil niet betalen voor een internetbundel die veel te groot is, belachelijk groot zelfs.
ik ben vandaag overgezet en maandag bel ik via een ander, maar ik zie het al voor me dat ik voor dit soort onzin nog moet betalen ook.
icon

Beste antwoord door Willem 13 december 2015, 16:45

Hi Astrid,

Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum - waardoor we langzamer reageren dan dat we eigenlijk willen.

Ik heb je gegevens bekeken en ik zie inderdaad dat je een databundel hebt van 12GB. Gezien de achtergrond én het feit dat je aangeeft dat je deze bundel eigenlijk niet wenst, heb ik deze bij wijze van uitzondering direct verwijderd. Daarnaast zorg ik ervoor dat de gemaakte kosten (€2,50) worden vergoed op jouw eindfactuur.

Ik hoop hiermee voor meer duidelijkheid te hebben gezorgd. Mocht het nog zo zijn dat je nog vragen of opmerkingen hebt, dan horen we het natuurlijk graag. Ik zie dat je morgen overstapt naar een andere provider - dus jouw nummer zal morgen automatisch worden overgezet op de simkaart die je van hun hebt ontvangen. Dat gaat overigens helemaal automatisch, hier hoef je verder dus geen actie voor te ondernemen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Astridsch,

Als je bent overgezet naar een Stel Samen & Stel Bij abonnement, kun je in de eerste maand de bundels niet aanpassen of verlagen. Mogelijk wil de klantenservice een uitzondering maken, maar je kunt het in ieder geval niet via jouw My T-Mobile account.
Reputatie 6
hoe kan ik de belachelijk grote internetbundel bijstellen van het nieuwe mij opgedrongen abonnement? ik zit nog drie dagen aan jullie vast en ik wil niet betalen voor een internetbundel die veel te groot is, belachelijk groot zelfs.
ik ben vandaag overgezet en maandag bel ik via een ander, maar ik zie het al voor me dat ik voor dit soort onzin nog moet betalen ook.

Hallo Astrid,

Je geeft aan een te grote bundel te krijgen. Je hebt een tijd geleden via een brief/sms bericht gekregen over het overzetten van je abonnement. Hierin stonden als het goed is ook je nieuwe bundels in vermeld. Waarom heb je toen meteen aan de bel getrokken?

Je geeft aan dat je over drie dagen met een ander belt? Mag ik aannemen dat je je contract hebt laten ontbinden en dat je overstapt naar een andere provider?

In ieder geval zijn je kosten gedekt door je oude Flex tegoed, je hoeft je dus over overige kosten geen zorgen te maken.

Hopelijk voldoende geïnformeerd!
Badge +5
Je zult 3 dagen de nieuwe bundel moeten betalen. Dit is 10% van een maand. Oftewel, best een klein bedrag. Wil je dat niet, moet je hem er nu nog af laten halen.
Hi Astrid,

Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum - waardoor we langzamer reageren dan dat we eigenlijk willen.

Ik heb je gegevens bekeken en ik zie inderdaad dat je een databundel hebt van 12GB. Gezien de achtergrond én het feit dat je aangeeft dat je deze bundel eigenlijk niet wenst, heb ik deze bij wijze van uitzondering direct verwijderd. Daarnaast zorg ik ervoor dat de gemaakte kosten (€2,50) worden vergoed op jouw eindfactuur.

Ik hoop hiermee voor meer duidelijkheid te hebben gezorgd. Mocht het nog zo zijn dat je nog vragen of opmerkingen hebt, dan horen we het natuurlijk graag. Ik zie dat je morgen overstapt naar een andere provider - dus jouw nummer zal morgen automatisch worden overgezet op de simkaart die je van hun hebt ontvangen. Dat gaat overigens helemaal automatisch, hier hoef je verder dus geen actie voor te ondernemen!

Reageer